تاریخ انتشار : یکشنبه 29 نوامبر 2020 - 16:48
کد خبر : 16833

برنامه های متنوع اوقاف و امور خیریه‌ کهگیلویه وبویراحمد در سالگرد شهادت سردار دلها

برنامه های متنوع اوقاف و امور خیریه‌ کهگیلویه وبویراحمد  در سالگرد شهادت سردار دلها

آفتاب دنا: معاون فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد از توزیع ۱۰۰۰بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات ومشارکتهای مردمی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی به نیازمندان خبرداد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حجت االسلام قاسم مومنی شاد در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: در راستای اجرای طرح شهید

آفتاب دنا: معاون فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد از توزیع ۱۰۰۰بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات ومشارکتهای مردمی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی به نیازمندان خبرداد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حجت االسلام قاسم مومنی شاد در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، با شعار راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می گذرد اداره کل اوقاف برنامه های متنوعی را برای سالگرد شهید سلیمانی تدارک دیده است.


وی به لزوم گرامیداشت باشکوه سالگرد سید الشهداء مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی که نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام اسلامی داشت اشاره کرد وگفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه استمرار کمکهای مومنانه در این ایام بخصوص در روز شهادت سردار دلها سبدهای معیشتی در اختیار خانواده ای بی بضاعت قرار خواهد گرفت.


معاون فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد
از راه اندازی کاروانهای مقاومت در سطح شهرها در ایام منتهی به سالروز شهادت شهید سلیمانی خبر داد وگفت: پخش نماهنگ های حماسی و حمل بیلبورد و تصاویر آن شهید عزیز و همچنین تبیین طرح شهید سلیمانی و دعوت از همگان جهت مشارکت در این طرح در دستور کار اداره کل اوقاف و امور خیریه خواهد بود.


حجت السلام مومنی شاد از خیرین ومردم دعوت کرد جهت کمک به اجرای طرح راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می گذرد مشارکت داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی