تاریخ انتشار : دوشنبه 23 نوامبر 2020 - 21:08
کد خبر : 16706

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه های اجرایی و سطح شهر

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه های اجرایی و سطح شهر

آفتاب دنا : معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل ها بازار اصلی ترین کانون انتقال این بیماری است، گفت:تا کنون بازاریان و اصناف شهرهای استان همکاری خوبی در اجرای طرح های مقابله با بیماری کرونا داشته اند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،آذر

آفتاب دنا : معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل ها بازار اصلی ترین کانون انتقال این بیماری است، گفت:تا کنون بازاریان و اصناف شهرهای استان همکاری خوبی در اجرای طرح های مقابله با بیماری کرونا داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،آذر صفایی نیا در ادامه روند بازدید از وضعیت رعایت دستور العمل های ستاد ملی مقابله با کرونا در دستگاه های اجرایی و سطح شهرهای مختلف استان امروز از کمیته امداد، سطح بازار شهر یاسوج، ورودی و خروجی های مرکز استان و پلیس راه بازدید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ” طرح مدیریت هوشمندمحدودیت ها”در شهرستان های ۹ گانه استان خبر داد و گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و  از ورود هر گونه افراد غیربومی جلوگیری می شود.

وی افزود: تردد خودرو های درون شهری در وضعیت قرمز از ساعت ۹ شب تا ساعت ۴ صبح روز بعد ممنوع است و متخلفان مشمول جریمه می شوند.

صفایی نیا هدف از این طرح‌ را تشدید نظارت بر پروتکل‌ های بهداشتی و اعمال قانون، تست گسترده هدفمند و هوشمند در سطح استان، قرنطینه افراد مبتلا و رهگیری آنان در سطح جامعه، آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، حفاظت از گروه‌ های آسیب پذیر سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای‌، ایجاد محدودیت هدفمند، تقویت فرآیند درمان سرپایی، کاهش حداکثری موارد بستری و قرنطینه افراد عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه طرح «مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور» نیز در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: براساس طرح یاد شده شهرها به سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد تقسیم شده و براساس همان وضعیت‌ ها هر هفته توسط وزارت بهداشت به روز خواهد شد و تصمیم نهایی در این زمینه گرفته می شود.

معاون استاندار با بیان اینکه مدارس و دانشگاه‌ ها غیرحضوری هستند، گفت: در خصوص حضور کارکنان در شرایط اعلامی شهرستان ها به صورت قرمز یک سوم از کارکنان، وضعیت نارنجی ۵۰ درصد و در وضعیت زرد دو سوم کارکنان با برنامه ریزی و تشخیص مدیران دستگاه‌ های مربوطه حضور خواهند داشت.

وی در خصوص بازدید از بازار، عنوان کرد: از بازاریان گروه شغلی یک نیز خواسته شده است تا نسبت به استفاده از ماسک و تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی اقدام کنند.

صفایی نیا با تاکید بر اینکه مردم نیز باید نسبت به رعایت بهداشت فردی توجه ویژه داشته باشند، گفت: استفاده از ماسک از ضرورت های حضور در بازار است.

وی همچنین در خصوص بازدید از دستگاه های اجرایی، اظهار داشت: تیم های بازرسی جهت بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی به تمامی شهرستان های استان اعزام و وضعیت آن دستگاه بررسی خواهد شد و اگر دستگاهی کم کاری کند مدیر باید پاسخگو  باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی