تاریخ انتشار : یکشنبه 22 نوامبر 2020 - 12:18
کد خبر : 16683

از لحاظ ذخایر استراتژیک مشکلی در کهگیلویه وبویراحمد نداریم /جذب روغن مورد نیاز استان

از لحاظ ذخایر استراتژیک مشکلی  در کهگیلویه وبویراحمد نداریم /جذب روغن مورد نیاز استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، امیر تیمور موسویان گفت؛ با تخصیص مواد اولیه به کارخانه اکسین فرآیند گچساران ۲۰۷ تن روغن جذب شده و ۲۶۹ تن نیز در حال جذب شدن است .

آفتاب دنا : معاون  امور بازرگانی  و توسعه تجارت سازمان  صنعت و معدن استان کهگیلویه وبویراحمد از تامین روغن مورد نیاز استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، امیر تیمور  موسویان  گفت؛ با تخصیص مواد اولیه به  کارخانه  اکسین فرآیند گچساران  ۲۰۷ تن روغن جذب شده و ۲۶۹ تن نیز در حال جذب شدن است .

وی به بیان  اینکه ۲۵۰ تن  روغن نیز از کارخانه‌  دزفول  در حال جذب شدن است گفت: در بازار  شاید درتنوع برندها بسته به تقاضای  مردم  مشکل و  کمبودی باشد  ولی در زمینه  تامین  و توزیع روغن بر اساس سهمیه ابلاغی به استان  مشکلی در استان نداریم.

معاون امور  بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت و معدن و تجارت  استان در رابطه با تامین  روغن مصارف  واحدهای صنعتی نیز گفت: ۹واحد صنعتی تقاضای سهمیه  داشتند که ۳۶ تن برای مصارف آنان در کارخانه‌  اکسین فرآیند  گچساران تامین و جذب شده است.

موسویان  با اشاره به اینکه در زمینه ذخایر کالاهای استراتژیک  مشکلی در استان  نداریم   گفت؛ میزان جذب کالاهای اساسی از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۸۶۸ تن  بوده است.

وی این کالاها را برنج، شکر ، روغن ، گوشت  عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی