تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 سپتامبر 2020 - 17:21
کد خبر : 15996

توزیع ۲۰۰۰ بسته لوازم التحریر توسط سپاه فتح در کهگیلویه و بویراحمد

توزیع ۲۰۰۰ بسته لوازم التحریر توسط سپاه فتح در کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با توزیع ۲۰۰۰ بسته لوازم التحریر اجرا شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا, صبح امروز رزمایش کمک مومنانه مرحله  سوم با حضور سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح, حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه

آفتاب دنا: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با توزیع ۲۰۰۰ بسته لوازم التحریر اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا, صبح امروز رزمایش کمک مومنانه مرحله  سوم با حضور سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح, حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و جمعی از فرمانده هان سپاه استان در میدان صبحگاه سپاه فتح برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن تسلیت ایام محرم و تقدیر از زحمات سازمان بسیج سازندگی و بسیج دانش آموزی سپاه فتح گفت: مدتی ا ست این دو سازمان بایک همفزایی اقدامات فاخری را در سطح استان رقم می زنند.

سردار خرم دل ابراز  داشت: بعد از فرمان مقام معظم رهبری و قبل از ماه مبارک رمضان تا به امروز کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، بسیج سازندگی و اقشار مختلف سپاه و بسیج یک لحظه آرام ننشسته اند و در حال خدمت رسانی  به مردم هستند.

وی گفت: تا یکی دوهفته پیش حوزه فعایت سپاه فتح  استان در بحث کمک مومنانه توزیع ارزاق و بسته های معیشتی بود که بنا داریم تا یکی دوماه آینده در حوزه آموزش و پرورش و کمک به دانش آموزان و مدارس محروم مناطق دور افتاده اقداماتی را انجام دهیم که امروز اولین سری کمک مومنانه با توزیع ۲۰۰۰ بسته شامل کیف و لوازم التحریر به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به منظور کمک به اقتصاد کشور تمامی محصولاتی که در این رزمایش توزیع می شود تولید داخل است و بخشی از مسایل خانواده ها نیز از این طریق برطرف می شود و این روند ادامه پیدا می کند.

وی با اشره به اینکه در هفته دفاع مقدس نیز ۹ هزار بسته ورزشی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد، گفت: بسته های آموزشی را تهیه کرده ایم  که در اختیار دانش اموزان سراسر استان در مناطق کمتر برخوردار توزیع می شود.

سردار خرم دل افزود: در حوزه فرهنگی نیز غافل نبوده ایم و بسیج سازندگی و بسیج دانش اموزی  1000 بسته فرهنگی را تدارک دیده اند.

وی بیان کرد: ۲۰۰۰ بسته بهداشتی نیز در کنار کمک های مومنانه در اختیار مردم استان کهگیلویه و بویراحمد قرار داده می شود.

سردار خرم دل در پایان ابراز داشت: سپاه و بسیج تا ریشه کنی ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود و هیات های مذهبی و دستگاه های اجرایی استان نیز تمام تلاش خود را برای کمک به مردم به کار گرفته اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی