تاریخ انتشار : دوشنبه 31 آگوست 2020 - 21:14
کد خبر : 15976

توزیع ۴ هزار بطری آب معدنی میان عزاداران حسینی

توزیع ۴ هزار بطری آب معدنی میان عزاداران حسینی

آفتاب دنا : به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، در روزهای تاسوعا و عاشورا، ۴هزار بطری آب معدنی توسط شرکت آب منطقه ای جهت توزیع میان هیئت های عزاداری اهدا شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و

آفتاب دنا : به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، در روزهای تاسوعا و عاشورا، ۴هزار بطری آب معدنی توسط شرکت آب منطقه ای جهت توزیع میان هیئت های عزاداری اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل آب منطقه ای استان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش و با بیان این خبر گفت: ما با توجه به وظیفه ای که احساس کردیم و به عنوان مشارکت در حفظ سلامت عزاداران حسینی در وضعیتی که بخاطر بیماری کرونا توجه به مسایل بهداشتی اهمیتی دوچندان داشته، ۴هزار بطری آب معدنی را تهیه و برای توزیع در میان هیات های عزاداری اهدا کردیم.

رسول فرهادی افزود: مطمئنا هرگونه کمک و همکاری از سوی دستگاههای اجرایی برای اجرای پروتکل های بهداشتی در مراسمات ملی و مذهبی، یک ضرورت است و ما همچنان آمادگی داریم تا در صورت نیاز در این زمینه، همچنان حضور و مشارکتی فعال و گسترده تر داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی