تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 جولای 2020 - 14:20
کد خبر : 15585

فعالیت ۸ پایگاه تابستانی اوقات فراغت در بستر فضای مجازی در شهرستان بویراحمد

فعالیت ۸ پایگاه تابستانی اوقات فراغت در بستر فضای مجازی در شهرستان بویراحمد

آفتاب دنا : کورش دلشاد گفت: ۸ پایگاه تابستانی اوقات فراغت در بستر فضای مجازی ، با رویکرد تربیتی مهارتی به ۲ صورت حضوری و مجازی با هدف پربار سازی اوقات فراغت برای دانش آموزان فعالیت خواهند کرد .

آفتاب دنا : مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: ۸ پایگاه تابستانی اوقات فراغت در بستر فضای مجازی ، با رویکرد تربیتی مهارتی به ۲ صورت حضوری و مجازی با هدف پربار سازی اوقات فراغت برای دانش آموزان فعالیت خواهند کرد .
به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، کورش دلشاد در جلسه غنی سازی اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان شهرستان بویراحمد اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا ویروس، فعالیت پایگاه های تابستانی، امسال بیشتر در فضای مجازی با رویکرد کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزان و با شعار “هر دانش آموز یک مهارت” برگزار خواهد شد .
وی با بیان اینکه کلاس ها در رشته های قرآنی، علمی، آموزشی، فناوری، هنری، ورزشی، و مهارتی زندگی برگزار می شود افزود: محور برنامه های پایگاه های تابستانی مهارت های ارتباطی، مهارت های فنی و حرفه ای، مهارت های فرهنگی و هنری، مهارت های اقتصادی و اشتغال زایی، مهارت های ورزشی و سلامت است.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه پرهیز از تجمع و زدن ماسک مهمترین راه مقابله با ویروس کرونا اعلام شده است گفت: کلاس های حضوری پایگاههای تابستانی نیز هم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.
معاون پرورشی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در این جلسه نیز غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را بسیار مهم دانست و گفت: در ۸ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اطلاع رسانی مناسب صورت گیرد تا دانش آموزان بر حسب علاقه خویش در این کلاسها که بیشتر با رویکرد فضای مجازی برگزار خواهد شود شرکت کنند.
سید قدرت الله موسوی ارشد شرکت دانش آموزان در شرایط کنونی را اختیاری دانست وگفت: در این شرایط کرونایی باید از بستر فضای مجازی برای پربار کردن اوقات فراغت دانش آموزان و یادگرفتن مهارتهای مختلف زندگی استفاده کرد.
در این جلسه اعضا نقطه نظرات خویش را پیرامون غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بیان نمودند و بر کیفی سازی مهارتها در بستر فضای مجازی تاکید کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی