تاریخ انتشار : دوشنبه 22 ژوئن 2020 - 17:07
کد خبر : 15582

رشد آمار مبتلایان به کووید ۱۹در کهگیلویه و بویراحمد/ بهبود ۸۵۴ بیمار کرونایی در استان

رشد آمار مبتلایان به کووید ۱۹در کهگیلویه و بویراحمد/ بهبود ۸۵۴ بیمار کرونایی در استان

آفتاب دنا:سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۲۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در دومین روز از تیرماه ۹۹ در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند به گزارش آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه با بیان اینکه سه بیمار نیز در بخش های آی سی

آفتاب دنا:سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۲۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در دومین روز از تیرماه ۹۹ در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند

به گزارش آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه با بیان اینکه سه بیمار نیز در بخش های آی سی یو بیمارستان معین کرونا بستری هستند، افزود: تعداد بهبود یافتگان کامل بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۸۵۴مورد گزارش شده است.

 وی ابراز داشت: دیروز و امروز نیز جواب ۴۵۹ نمونه از آزمایشگاه های سلولی مولکولی دریافت شد که تعداد و درصد مبتلایان به کووید ۱۹ افزایش چشمگیری داشته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شهرستان های بویراحمد، گچساران و چرام با توجه به روند افزایش مبتلایان و بستری های چند روز اخیر در وضعیت هشدار قرار دارند و اگر تا چند روز دیگر اوضاع بر همین منوال باشد این شهرستان ها در شرایط قرمز قرار می گیرند.

دکتر یزدانپناه گفت: بی توجهی مردم در استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در بحران کرونا، می‌تواند خسارات و آسیب های جبران ناپذیری را به جامعه تحمیل نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها‌ از مهمترین توصیه های دانشگاه به مردم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی