تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 می 2020 - 13:24
کد خبر : 15498

سخنان متفاوت مدیر اسبق آموزش وپرورش از اعلام آمادگی برای همکاری با مدیر جدید تا تشکر از زارعی و روشنفکر

سخنان متفاوت مدیر اسبق آموزش وپرورش از اعلام آمادگی برای همکاری با مدیر جدید تا تشکر از زارعی و روشنفکر

آفتاب دنا : مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن آموزش وپرورش بویراحمد برگزار شد.

آفتاب دنا : مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن آموزش وپرورش بویراحمد برگزار شد.

رئیس سابق آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در این جلسه به بیان گزارشی از فعالیتهای آموزش وپرورش پرداخت وگفت: آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در طول دو سال گذشته موفقیتهای بزرگی در سطح استان بوجود آورد که حاصل تلاش وزحمات شبانه روزی همه همکاران اداری و آموزشی است.

علی حسن زاده گفت: در سال گذشته یک مدرسه در یاسوج به اندازه کل استان قبولی در رشته های پزشکی داشت و در مسابقات قرآن و مسابقات ورزشی بیش از نیمی از موفقیتها استانی مربوط به آموزش وپرورش بویراحمد بود.

عزل من ضرب العجلی بود

وی با بیان اینکه انتظار می رفت در این شرایط که نزدیک عید فطر و امتحانات بود در عزل من عجله نمی کردند گفت: عزل من ضرب العجلی بود و از آقای روشنفکر که نقشی در برداشتن من نداشت تشکر می کنم.

وی گفت: بویراحمد نقش مهمی در توسعه استان دارد که با ۸۰ هزار دانش آموز وفرهنگی از پتانسل و ظرفیت نیروی انسانی آن در سطح مدیرکلی آموزش وپرورش استفاده نشده است.

  رئیس سابق آموزش وپرورش شهرستان بویراحمدخاطرنشان کرد: غلامحمد زارعی  نماینده اسبق آموزش وپرورش که از صفر تا ۱۰۰ برای من سنگ تمام گذاشتند تشکر می کنم.

وی در اظهاراتی به ویژگیهای ایل بویراحمد ونقش آنها در استان شدن استان اشاره کرد وگفت: امروز باید همه با هم بویراحمد واحد را کلید بزنیم و اتحاد وهمبستگی خویش را حفظ کنیم.

من فدای تابلوی بویراحمد شدم

مدیراسبق آموزش وپرورش افزود: من فدای تابلوی بویراحمد شدم که اجازه ندادم با وجود کمبود ۲۷۰ نفر نیرو در حوزه آموزش ابتدایی از سایر شهرستانها به شهرستان بویراحمد نیرو منتقل شود.

وی با بیان اینکه همه بویراحمد در انقلاب نقش داشتند گفت: من برادر شهید و از طایفه جلیل هستم که ۵۴ شهید را تقدیم نظام وانقلاب کرده است

حسن زاده با تبریک به آقای دلشاد مدیر جدید آموزش وپرورش برای هر گونه همکاری و مشورت در راستای تحقق آموزش وپرورش اعلام آمادگی کرد و گفت: شبانه روز در کنار شما خواهم بود.

گفتنی است  در این مراسم با اهداء لوح سپاس از طرف مدیرکل آموزش وپرورش استان از زحمات علی حسن زاده تقدیر و حکم مسئولیت کورش دلشاد به سمت مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد به وی اهداء شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی