تاریخ انتشار : جمعه 15 می 2020 - 23:12
کد خبر : 15420

شرکت های تولیدی و کشاورزی در سال جهش تولید فعالتر شوند/ اعلام آمادگی سازمان جهاد کشاورزی درهمکاری با سازمان بسیج کارمندان سپاه فتح

شرکت های تولیدی و کشاورزی در سال جهش تولید فعالتر شوند/ اعلام آمادگی سازمان جهاد کشاورزی درهمکاری با سازمان بسیج کارمندان سپاه فتح

آفتاب دنا : مسئول بسیج کارمندان سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بر برنامه ریزی این سازمان جهت فعال نمودن شرکت های تولیدی و کشاورزی در سال جهش تولید تاکید کرد.

آفتاب دنا : مسئول بسیج کارمندان سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با رئیس  سازمان جهاد کشاورزی استان بر برنامه ریزی این سازمان جهت فعال نمودن شرکت های تولیدی و کشاورزی در سال جهش تولید تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سرهنگ ارژنگ تند پور در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه خدمت گذاران صدیق ودلسوزنظام اسلامی و عرض تسلیت به مناسبت شهادت مولا علی (ع) گفت: سازمان بسیج کارمندان سپاه فتح استان برنامه های مختلفی در راستای کمک به کارآمدی نظام اداری کشور و بهبود وضعیت مردم در دست اقدام دارد .

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی رسالت مهمی در تامین نیازهای کشاورزان و کمک به رشد تولیدات کشاورزی دارد گفت: انتظار می رود با تعامل و هماهنگی سازمان  جهاد کشاورزی و بسیج کارمندان سپاه فتح استان  گام مهمی در راستای کمک به رونق تولید درکهگیلویه وبویراحمد برداشته شود.

تندپور یکی از محورهای توسعه استان را بخش کشاورزی دانست وگفت: باید با استفاده از همه ظرفیتها و امکانات برای بهره وری بیشتر بخش کشاورزی تلاش کرد.

مسئول بسیج کارمندان سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد  در این نشست ، پیگیری برای جمع‌آوری کمک‌های مومنانه برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه و حداقل کسر یک روز از حقوق کارکنان جهاد کشاورزی به این امر خدا پسندانه را یاداور شد وگفت: کمک به رونق تولید در سال جهش تولید با فعال نمودن شرکت های تولیدی و کشاورزی و تاکید بر  امنیت وسلامت سبد غذایی مردم در آیین موقعیت خاص جهانی و دیدار وسرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری اشتغال فرزندان آنها را بخشی از انتظارات بسیج کارمندان سپاه فتح استان از سازمان جهاد کشاورزی دانست.

تندپور در پایان ،  بر تقویت بسیج  در سازمان جهاد کشاورزی و دیگر دستگاههای  زیر مجموعه  این سازمان را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه  این نشست مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم و تسلیت به مناسبت شهادت امام علی (ع) امادگی خود را با برنامه های بسیج  اعلام داشت و گفت: جهاد کشاورزی ،سپاه و بسیج دو بال  هستند که  جهت رفع موانع و ارتقا ارزشهای اسلامی وپاسداشت خون شهدا  بر نامه های خود را تا سرحد امکان باهمکاری  هم انجام دهند.

  الیاس تاج الدینی بر هم افزایی در اجرایی  کردن کلیه برنامه های بسیج تاکید کرد وگفت: از هر تلاشی برای تقویت این مجموعه و کیفی کردن برنامه ها استفاده خواهم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی