تاریخ انتشار : شنبه 9 می 2020 - 0:25
کد خبر : 15387

ابراز نگرانی منتخب مردم بویراحمدو دنا از وضعیت موجود حمل و نقل در کهگیلویه و بویراحمد /جاده پاتاوه – دهدشت با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود

ابراز نگرانی منتخب مردم بویراحمدو دنا از وضعیت موجود حمل و نقل در کهگیلویه و بویراحمد /جاده پاتاوه – دهدشت با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود

آفتاب دنا : مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده بزودی جاده «پاتاوه-دهدشت» و «مریوان – سنندج» افتتاح می‌شود. به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، خیرالله خادمی در نشست با مهدی روشنفکر منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون اظهار داشت: با

آفتاب دنا : مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده بزودی جاده «پاتاوه-دهدشت» و «مریوان – سنندج» افتتاح می‌شود.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، خیرالله خادمی در نشست با مهدی روشنفکر منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده جاده «پاتاوه-دهدشت» و «مریوان به سنندج» تا پایان امسال و حداکثر در بهار سال آینده با حضور رئیس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

وی عنوان کرد: جاده ملی «پاتاوه -دهدشت» به عنوان یک محور اساسی و با هدف ایجاد یک ترانزیت به سمت جنوب تا پایان سال و حداکثر بهار سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

خادمی با اشاره به اینکه جاده پاتاوه-دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر و دارای ۹ کیلومتر تونل است، افزود: جاده پاتاوه-دهدشت و مریوان به سنندج با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شوند.

وی با اشاره به درخواست روشنفکر برای تسریع در روند اجرایی پروژه چهارخطه کردن یاسوج-سپیدان، ادامه داد: واقعیت امر این پروژه در ترانزیت تاثیری ندارد و بیشتر تردد منطقه‌ای دارد که البته چهارخطه کردن آن برای دراز مدت برنامه ریزی شده ولی اعتبارات ناچیز است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در زمینه اتصال یاسوج به آزاد راه شیراز به اصفهان خاطرنشان کرد: واقعیت امر با توجه به وضعیت اعتباری در کشور آغاز کار جدید سخت بوده ولی بدون شک این موضوع بررسی و مطالعه می‌شود.

خادمی در زمینه تسریع در روند اجرایی پروژه چهارخطه کردن «بابامیدان-یاسوج-سمیرم»، افزود: بدون شک برای توسعه راه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

منتخب مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم نیز در این نشست از وضعیت موجود حمل و نقل در کهگیلویه و بویراحمد ابراز نگرانی کرد و گفت: در استانی که وضعیت راه ارتباطی آن اعم از هوایی، ریلی و زمینی وضعیت بغرنجی دارد، نباید انتظار توسعه اقتصادی داشته باشیم.

روشنفکر اظهار داشت: سالانه تعدادی زیادی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در جاده‌های این استان جان خود را از دست می‌دهند و کمتر خانواده‌ای در این جاده‌ها داغدار نشده است.

وی با تاکید بر اینکه در بسیاری از استان‌های کشور شبکه آزادراه آنها تکمیل و یا نزدیک به اتمام است، یادآور شد: هنوز در بسیاری از مناطق کهگیلویه و بویراحمد با کوچکترین بارش برف و باران راه ارتباطی بسیاری از روستاها برای چندین روز قطع می‌شود.

روشنفکر خواستار توجه ویژه به بخش حمل و نقل در استان کهگیلویه و بویراحمد شد و ادامه داد: در صورت داشتن فرودگاه، راه آهن، جاده‌های چهارخطه و اتصال به شبکه آزاد راه شاهد سرعت بخشیدن به توسعه اقتصادی در این دیار هستیم زیرا استان قابلیت تبدیل شدن به بهشت سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف اعم از نفت و گاز، گردشگری، آب و …را دارد.

منتخب مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر برای تکمیل جاده ملی «پاتاوه-دهدشت» و تسریع در روند اجرایی پروژه‌های چهارخطه کردن جاده‌های «بابامیدان-یاسوج-سمیرم» و «یاسوج-سپیدان» تدبیری کنند.

روشنفکر با اشاره به اجرای راه آهن اقلید-یاسوج، بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد با توجه به تزریق اعتبارات سال‌های اخیر به این پروژه بزرگ، باید بیش از نیم قرن منتظر بهره‌برداری از آن بمانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی