تاریخ انتشار : شنبه 11 آوریل 2020 - 15:37
کد خبر : 15172

تقدیر استاندار از ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد/تعیین تکلیف ۳۰۰ فرد مشکوک به کرونا

تقدیر استاندار از ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد/تعیین تکلیف ۳۰۰ فرد مشکوک به کرونا

آفتاب دنا:استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اورژانس ۱۱۵ استان به دلیل فعالیت‌های شبانه‌روزی در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایگاه آفتاب دنا: در اوضاع و احوال کنونی که شاهد شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور هستیم یکی از استان‌هایی که وضعیت تقریبا بهتری نسبت به سایر استان‌ها دارد کهگیلویه

آفتاب دنا:استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اورژانس ۱۱۵ استان به دلیل فعالیت‌های شبانه‌روزی در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایگاه آفتاب دنا: در اوضاع و احوال کنونی که شاهد شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور هستیم یکی از استان‌هایی که وضعیت تقریبا بهتری نسبت به سایر استان‌ها دارد کهگیلویه و بویراحمد است.

استاندار در آخرین نشستی که در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا در استان با حضور همه اعضا برگزار شد با قدردانی از همه دستگاه‌های استانی که پای کار هستند به صورت ویژه از چند دستگاه نام برد که یکی از آن‌ها اورژانس ۱۱۵ استان است.

در همین خصوص محسن جلیل رئیس اورژانس ۱۱۵ استان در گفت‌وگو با آفتاب دنا با بیان عملکرد این دستگاه در خصوص مقابله با کرونا گفت: در هر شهرستان یک آمبولانس ویژه برای انتقال بیماران کرونایی در نظر گرفتیم.

مسوول گفت: از ابتدای شیوع بیماری در استان و از نخستین روزهای اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از ۳۰۰ بیمار مشکوک به ابتلای ویروس کرونا در استان با علائم تنفسی توسط اورژانس ارزیابی و تعیین تکلیف شدند.

جلیل ادامه داد: این افراد با ارزیابی‌های انجام گرفته یا به بیمارستان منتقل شدند و  یا معرفی به پزشک صورت گرفت.

مسوول اورژانس ۱۱۵ استان در ادامه به برخی از اقداماتی که در طول سال گذشته صورت گرفته اشاره کرد و گفت: آمار کل ماموریت ما در در سال ۹۸ تعداد ۳۹ هزار و ۱۸۴ مورد ماموریت اورژانسی بوده که از این تعداد ۱۸ هزار مورد جاده‌ای و ۲۱ هزار مورد ماموریت شهری بوده است.

وی گفت: در حال حاضر ۴۶ پایگاه شهری، جاده‌ای و هوایی با تعداد ۳۱۰ نیرو مشغول امداد رسانی و فعالیت در سراسر استان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی