تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مارس 2020 - 1:01
کد خبر : 14635

تعطیلی تمام اصناف کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۵ فروردین / واحدهای صنفی عرضه‌ کننده کالاهای ضروری و اساسی در تعطیلات باز هستند

تعطیلی تمام اصناف کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۵ فروردین / واحدهای صنفی عرضه‌ کننده کالاهای ضروری و اساسی در تعطیلات باز هستند

آفتاب دنا :سید حشمت الله صمیمی دوست گفت: واحدهای صنفی عرضه کننده کالای ضروری و اساسی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام به فعالیت خود ادامه می دهند.

آفتاب دنا : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای صنفی عرضه کننده کالای ضروری و اساسی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام به فعالیت خود ادامه می دهند.

سید حشمت الله صمیمی دوست در خصوص وضعیت بازار استان برای مقابله با ویروس کویید ۱۹، اظهار داشت: با توجه به درخواست و مشارکت صنوف و تصمیمات کلان کشوری ، کلیه صنوف ، بجز صنوفی که کالاهای اساسی و ضروری مردم را تامین می کنند از جمله صنف خبازان،  خواربارفروشی، میوه و تره بار، قصابان، بزازان، داروخانه‌ ها و مرغ فروشان  تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ تعطیل هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در صورتی که سایر صنوف از این موضوع تمرد نمایند و دستور العمل های بهداشتی را رعایت نکنند  در حقیقت تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و دستگاه های نظارتی موظف به اقدام قانونی هستند .

وی تاکید کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مکان های پر تجمع استان نیز باید تعطیل شوند.

صمیمی یادآور شد: گشت مشترک متشکل از تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و صمت به صورت روزانه سطح بازار و صنوف مختلف را رصد و ارزیابی می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی