تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 مارس 2020 - 22:58
کد خبر : 14469

تعطیلی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه وبویراحمد در راستای پیشگیری از شیوع کرونا

تعطیلی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه وبویراحمد در راستای پیشگیری از شیوع کرونا

آفتاب دنا : فردین یزدانپناه از تعطیلی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تا اطلاع ثانوی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

آفتاب دنا : رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهکیلویه و بویراحمد از تعطیلی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تا اطلاع ثانوی در راستای  پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، فردین یزدانپناه گفت: با هماهنگی های بعمل آمده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهکیلویه و بویراحمد با شهرداری  یاسوج، تخفیفات اعلامی تا پایان فروردین ۹۹ تمدید گردیده و به منظور مشارکت در طرح ملی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی کارمندان و ارباب رجوع محترم تا اطلاع ثانوی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تعطیل می باشد .

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه های وزارت بهداشت مبنی بر عدم تجمعات این تصمیم برای کمک به سلامتی مردم استان اتخاذ شده است تا از شیوع این بیماری جلوگیری کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهکیلویه و بویراحمد ، انسان سالم را محور ومدار توسعه در ابعاد گوناگون دانست وگفت: انتظار می رود مردم فهیم و نجیب استان توصیه های مسئولان در زمینه رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن برای  جلوگیری از شیوع این بیماری را جدی بگیرند تا شاهد  فروکش کردن این  بیماری و عادی شدن شرایط زندگی در سطح جامعه باشیم .

یزدانپناه در پایان با توصیه مجدد به رعایت خود مراقبتی و مسائل بهداشتی برای حفظ سلامتی  گفت: اگر امروز مراقبت نکنیم شاید روزی فرا رسد که دیگر نتوان کاری کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی