تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مارس 2020 - 21:40
کد خبر : 14389

نام نویسی جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

نام نویسی جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، یاسر رحیمیان اظهار داشت: این جشنواره ملی در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی و در ۲ بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می شود.

آفتاب دنا : مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور نام نویسی دهمین دوره جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در این استان از روز شنبه آغاز شد و تا ۹ خردادماه ۱۳۹۹ نیز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، یاسر رحیمیان اظهار داشت: این جشنواره ملی در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی و در ۲ بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می شود.

وی افزود: رده های سنی این جشنواره ملی شامل کودکان چهار تا ۱۲ سال، نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ سال و جوانان و بزرگسالان ۱۸ سال به بالا خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در بخش مکتوب این جشنواره باید به کتابخانه های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند.

رحیمیان عنوان کرد: شرکت در بخش الکترونیک این جشنواره ملی از طریق مراجعه به ۲ سایت به نشانی اینترنتیwww.samakpl.ir یا www.razavi.iranpl.ir است.

وی ابراز داشت: تعداد منابع و عناوین کتاب های این جشنواره ملی به تفکیک هر سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان شامل ۱۲ مورد است.

رحیمیان گفت: سه منبع و عنوان کتاب ویژه رده سنی کودکان شامل گنبد خورشید به نویسندگی معصومه مهری، ۱۰ قصه از امام هادی (ع) برای بچه ها به نویسندگی جعفر ابراهیمی و زندگی حضرت معصومه (س) به نویسیندگی سید محمد مهاجرانی است.

وی اظهار داشت: سه منبع و عنوان کتاب ویژه رده سنی نوجوانان شامل ستاره من مشتمل بر ۴۰ قصه از زندگی امام رضا (ع) به نویسندگی ناصر نادری، نشانه ها حاوی قصه هایی از زندگی امام رضا (ع) به نویسندگی ابراهیم حسن بیگی و مژده گُل حاوی داستان هایی از زندگی امام هادی (ع) به نویسندگی محمود پور وهاب خواهد بود.

رحیمیان افزود: ۶ منبع و عنوان کتاب ویژه رده سنی جوانان و بزرگسالان نیز شامل امام رضا (ع) (تاریخ و سیره) به نویسندگی محمدباقر پورامینی، امام رضا (ع) و ایران به نویسندگی سید حسین حر، بر مدار آفتاب حاوی ترسیم زندگی بر مدار حیات رضوی به نویسندگی محمدحسین پورامینی، خورشید رهنمای مشتمل بر پژوهشی در زندگی و سیره امام هادی (ع) به نویسندگی ابوالفضل هادی منش، حکمت های نقوی حاوی ترجمه و توضیح ۴۰ حدیث از امام هادی (ع) به نویسندگی جواد محدثی و شاهچراغ (ع) به نویسندگی جلیل عرفان منش است.

وی بیان کرد: متقاضیان در کهگیلویه و بویراحمد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره ملی به کتابخانه های عمومی استان مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی