تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 فوریه 2020 - 17:24
کد خبر : 14245

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه‌ها برای نسل جوان ضروری است/۲۲ نفر از دانش آموزان نمونه علمی واخلاقی هنرستان کشاورزی تجلیل شدند

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه‌ها برای نسل جوان ضروری است/۲۲ نفر از دانش آموزان نمونه علمی واخلاقی هنرستان کشاورزی تجلیل شدند

آفتاب دنا :به مناسبت دهه مبارک فجر و اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم باشکوهی در هنرستان کشاورزی حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی برگزار و از۲۲ نفراز دانش‌آموزان برتر علمی و اخلاقی این هنرستان تجلیل شد.

آفتاب دنا : جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه‌ها برای نسل جوان تبیین شود.

به مناسبت دهه مبارک فجر و اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم باشکوهی در هنرستان کشاورزی حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی برگزار و از دانش‌آموزان برتر علمی و اخلاقی این هنرستان تجلیل شد.

در این آیین باشکوه که معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان و رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی ومنابع طبیعی استان حضور داشتند، سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد درسخنانی با تبریک ایام الله دهه فجر به دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی درحوزه های مختلف اشاره کرد وگفت:  به برکت انقلاب اسلامی و به همت جوانان انقلابی ایران اسلامی در بسیاری علوم پیشرفت های چشمگیری داشته است که قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

وی گفت: امروز ایران اسلامی در حوزه نانو تکنولوژی ،سدسازی ،علم پزشکی ،هسته ای و تولید موشک وابزارهای نظامی جز کشورهای برتر دنیاست .

انصاری خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدایی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند تا این درخت تنومند امروز موجب تحولی در دنیا و مایه امید همه ملت‌های مظلوم و آزادی‌خواهان جهان شود.

وی با بیان اینکه این انقلاب آسان به دست نیامده و خون‌بهای هزاران شهید است خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز در جنگ تحمیلی شرکت کردند که بیش از ۳۶ هزار نفر آنها شهید شدند.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، شهادت سردار سلیمانی را موجب تحولی بزرگ در دنیا و تقویت محور مقاومت وبرملا شدن هویت واقعی آمریکا نزد افکار عمومی ملت‌ها دانست و گفت: نسل جوان و انقلابی باید با آرمان‌های این شهید والامقام که همان آرامانهای انقلاب اسلامی وشهداست بیش از پیش آشنا شوند.

سرهنگ انصاری افزود: آمریکا نمی‌‌داند که با ترور شخصیت‌های مهم ما کاری از پیش نمی‌برد بلکه موجب افزایش و تقویت سرمایه‌های اجتماعی و وحدت بیشتر میان ملت جمهوری اسلامی ودیگر ملتهای حامی مقاومت در سراسر جهان می‌شود.

وی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه ای همگانی برشمرد وگفت: یکی از بهترین جاهایی که می شود این دستاوردها و آرمانها را تبیین کرد مدارس ودانشگاهاست که باید تلاش بیشتری شود.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد به مقوله مهم انتخابات نیز اشاره کرد وگفت:درانتخابات به معیارهای انتخاب اصلح که مد نظر مقام معظم رهبری هست توجه کنیم و افرادی دلسوز ،خدا ترس و انقلابی را انتخاب کنیم .

 انصاری افزود: اگر در انتخاب رئیس جمهور ومجلس دقت نکیم باید پاسخگو باشیم.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را پشتوانه ای مهم،  تضمین کننده حرکت نظام و سیلی محکمی به دشمنان ویاوه گویان انقلاب اسلامی دانست و  از مردم خواست حضور پرشور و حداکثری در انتخابات داشته باشند.

تجلیل از دانش آموزان نمونه علمی واخلاقی کاری ارزشمند و قابل تحسین است

 معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز دراین مراسم باشکوه با تبریک فجر انقلاب اسلامی و طلوع چهل یکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران گفت: دهه فجر دهه خودباوری است و یکی از اهداف مهم وسرنوشت ساز انقلاب اسلامی همین روحیه خودباوری و متکی بودن به خود بود که ما به این باور رسیدیم که می توانیم با تلاش وکوشش خود قله‌های رفیع علم وفن آوری را درنوردیم.

ایوب رضایی افزود: آموزش وپرورش در دوران انقلاب اسلامی رشد چشمگیری داشته است که تعداد آموزشگاها و دانش آموزان ما موید این واقعیت است.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنانش به ویژگی شخصیتی اشاره کرد وگفت:. شهید حاج قاسم سلیمانی برای همه جوانان و آزادگان جهان الگو است و شهید والا مقام فردی بود که رضایت خدا و رهبری و ولایت برایش بسیار اهمیت داشت و خلوص نیت، از او انسان تمام عیاری ساخته بود.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شهدای عزیزانقلاب وجنگ تحمیلی مانندشما سرهمین کلاسهای درس بودند و از سر همین کلاسها بلندشدند و با نثارجان خودبه این باور رسیدندکه در راه دفاع از ارزشهای انقلاب و امام و اسلام عزیز از بهترین سرمایه خود که همان جان است باید گذشت.

رضایی پیگیری مسائل ومشکلات هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی از بدو تاسیس تا کنون را از اولویتهای کاری آموزش وپرورش دانست وگفت: مشکل فضای آموزشی این هنرستان در جلسات مختلف شورای آموزش وپرورش استان با حضور استاندار مطرح و متاسفانه علی رغم قولهای مساعد سازمان جهاد کشاورزی هوز حل نشده که امیدواریم هرچه سریعتر حل شود.

وی با بیان اینکه آموزش وپرورش درباره هنرستانهای وابسته طبق قانون هیچگونه مسئولیتی در زمینه فضا و تجهیزات ندارد ولی در اکثر زمینه ها ازقبیل نیروی انسانی و خوابگاه شبانه روزی حمایتهای خوبی نموده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل از دانش آموزان نمونه علمی واخلاقی را کاری ارزشمند و قابل تحسین دانست.

رضایی در پایان از تلاش‌های مدیر ومجموعه عوامل اجرایی ومعلمان این هنرستان تشکر و قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه مدیر این هنرستان از بهترین و فعالترین مدیران در سطح استان هست و تاکنون فعالیت‌های فرهنگی وتربیتی خوبی برای آموزش دانش آموزان داشته است.

تقویت هنرستان کشاورزی از اولویتهای مرکز تحقیقات کشاورزی استان

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی ومنابع استان نیز در این مراسم با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا دانش آموزان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی با دستاوردها وپیشرفتهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف  آشنا شوند.

کاووس کشاورز با گرامیداشت اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: باشهادت سردار سلیمانی هزاران قاسم سلیمانی دیگر ظهور خواهد کرد که در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستاده گی کرده و به آنان ضربه سنگینی وارد خواهند کرد.

وی تقویت هنرستان کشاورزی را از اولویتهای مرکز تحقیقات کشاورزی استان دانست و گفت: تلاش می کنیم تا آنجا که توان داریم در زمینه حل مشکلات این هنرستان و ارتقاء کیفیت آموزشی گامهای بزرگی برداریم.

۲۲ نفر از دانش آموزان نمونه علمی واخلاقی هنرستان کشاورزی تجلیل شدند

مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی  نیز در این آیین گفت: در دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی در راستایی تبیین روزهای خوب پیروزی بهمن ۵۷ با محوریت دانش آموزان در این هنرستان برگزار شد.

سید ولی موسوی با بیان اینکه ۱۲۰ دانش آموز در دو رشته در این هنرستان مشغول تحصیل هستند گفت: در این آیین از  15 نفر از دانش آموزان رتبه های اول تا سوم  علمی هر پایه و ۷ نفر از دانش آموزان نمونه اخلاقی و فرهنگی تجلیل شد.

وی از تلاشها و همکاری آموزش وپرورش و مرکز تحقیقات برای تقویت این هنرستان تشکر وقدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد هرچه زودتر فضای این هنرستان کاملا مستقل شود.

دراین مراسم که با اجرای برنامه های شاد و متنوع ازسوی دانش آموزان همراه بود از دانش آموزان ممتاز وبرگزیده  نمونه علمی و اخلاقی با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی