تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 فوریه 2020 - 16:45
کد خبر : 14192

برگزاری میزخدمت جهادی به مناسبت گرامیداشت شهادت سردارسلیمانی ودهه فجردرمصلی های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری میزخدمت جهادی به مناسبت گرامیداشت شهادت سردارسلیمانی ودهه فجردرمصلی های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا :میز خدمت جهادی به مناسبت ایام الله دهه پرفروغ فجر و گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود. مسئول سازمان بسیج کارمندان ادارات استان کهکیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت. در ایام الله دهه فجر برنامه های

آفتاب دنا :میز خدمت جهادی به مناسبت ایام الله دهه پرفروغ فجر و گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان ادارات استان کهکیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت. در ایام الله دهه فجر برنامه های متنوعی در سطح ادارات استان به همت بسیج ادارات در حال برگزاری است.

ارژنگ تندپور به مهمترین برنامه های دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت : برگزاری مسابقه فوتسال ،تنیس روی میز ، مسابقه دارت ، همایش پیاده روی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا را بخشی از این برنامه ها عنوان کرد.

وی گفت: در روز جمعه ۱۸ بهمن در مصلی های نماز جمعه یک ساعت قبل از برگزاری نماز ،میز خدمت با حضور مسولان استانی وشهرستانی برای رفع مشکلات مردم برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی