تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 ژانویه 2020 - 0:13
کد خبر : 13985

ابراز رضایت استاندار از مجموعه مدیریت و کارکنان ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد

ابراز رضایت  استاندار از مجموعه مدیریت و کارکنان ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد

جسین کلانتری ضمن ابراز رضایت از مجموعه مدیریت و کارکنان ثبت احوال استان اظهار داشت: این اداره در زمینه توسعه و فراهم نمودن زیرساخت های لازم بخصوص فیبر نوری و صدور شناسنامه مکانیزه عملکرد موفقی از خود نشان داده است.

آفتاب دنا : استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت :نقش ثبت احوال در امر حساس انتخابات و جلوگیری از جعل اسناد هویتی تعیین کننده است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مدیرکل و کارکنان ثبت احوال استان به مناسبت روز ملی ثبت احوال با دکتر حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

در این دیدار استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: نقش ثبت احوال در امر حساس انتخابات و اقناع سازی و افزایش ضریب اطمینان مردم با توجه به رسالت سنگین این نهاد در جلوگیری از جعل اسناد هویتی بسیار ممتاز، موثر و تعیین کننده است.

دکتر کلانتری تصریح کرد: البته با توجه به ایجاد بستر لازم در مکانیزه شدن و هوشمند سازی فرآیند برگزاری انتخابات بویژه در زمینه احراز هویت افراد میزان و درصد خطا در این امر تا حدود زیادی غیرممکن است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضرورت عبور از ثبت احوال سنتی به ثبت احوال نوین با ابزارها و مکانیسم های روز را یادآور شد و گفت: این مهم در دولت تدبیر و امید روند مثبت و امیدوارکننده ای به خود گرفته است.

وی ادامه داد: امروز ثبت احوال بر پایه دانش و نرم افزارهای مدرن پایه ریزی شده که مدیریت زمان و شتاب بخشی در ارائه خدمات را افزایش داده است.

وی همچنین نیروی انسانی موجود در هر نهادی به ویژه در دستگاه حساسی همچون ثبت احوال را یکی از سرمایه های ارزشمند، موثر و پیش برنده در پویایی و کارآمدی آن دستگاه دانست و ضمن ابراز رضایت از مجموعه مدیریت و کارکنان ثبت احوال استان اظهار داشت: این اداره در زمینه توسعه و فراهم نمودن زیرساخت های لازم بخصوص فیبر نوری و صدور شناسنامه مکانیزه  عملکرد موفقی از خود نشان داده است.

طرح فیبر نوری در  همه ادارات ثبت احوال استان مورد بهره برداری قرار گرفته است

 در ابتدای این دیدار، سید محمدعلی تقوی مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارش مختصری از عملکرد ثبت احوال در دولت تدبیر و امید به یکی از دستاوردهای مهم این نهاد در دولت اشاره کرد و گفت طرح فیبر نوری در  همه ادارات ثبت احوال شهرهای مختلف استان اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است و در همین ایام شاهد افتتاح فیبر نوری هفت شهرستان این استان با ۶ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال اعتبار بودیم که با بهره برداری از این پروژه در هفت اداره تابعه ثبت احوال استان، کل ادارات ثبت احوال استان به فیبر نوری تجهیز گردیده اند.

وی شفاف سازی، ارائه خدمات هوشمند و با کیفیت و کارامدی این نهاد حاکمیتی را شعار امسال هفته ثبت احوال دانست و یادآور شد: صدور شناسنامه مکانیزه در سطح استان هم اینک به نسبت جمعیت استان از مرز ۸۲ درصد فراتر رفته است.

وی همچنین شمار افراد بالای ۱۵ سال و واجد شرایط صدور کارت شناسایی هوشمند در استان را ۵۴۶ هزار نفر دانست و گفت: برای حدود ۸۷ درصد آنها کارت هوشمند صادر شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی