تاریخ انتشار : جمعه 30 آگوست 2019 - 18:38
کد خبر : 13231

مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه وبویراحمد در میز خدمت پاسخگوی مردم بود

مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه وبویراحمد در میز خدمت پاسخگوی مردم بود

به گزارش آفتاب دنا : سید نورالله جنتی پور در حاشیه برگزاری میز خدمت در نماز جمعه یاسوج با گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی وباهنر گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و مسئولان رسالتی جز خدمت به مردم در نظام اسلامی ندارند.

آفتاب دنا : در آخرین روز از هفته دولت میز خدمت در مصلی نماز جمعه با حضور معاون اقتصادی استاندار ، فرماندار بویراحمد و مدیران کل دستگاههای اجرایی در مصلی نماز جمعه یاسوج برگزار شد.

به گزارش آفتاب دنا : مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه برگزاری میز خدمت در نماز جمعه یاسوج با گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی وباهنر گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و مسئولان رسالتی جز خدمت به مردم در نظام اسلامی ندارند.

سید نورالله جنتی برگزاری میز خدمت در مکانهای عمومی و مصلی های نماز جمعه را فرصتی برای دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی مشکلات آنان دانست وگفت: کمک به حل مشکلات مردم وجاری کردن لبخند رضایت بر لبان آنان موجب اعتماد آنان به مسئولان خواهد بود که امید می رود برای ارتباط تنگاتنگ مردم ومسئولان این برنامه ها در سطح استان استمرار داشته باشد.

وی گفت: پرسنل اداره کل اوقاف وامور خیریه در سطح استان  کهگیلویه وبویراحمد خود را موظف به تکریم ارباب رجوع و پاسخگوی مناسب به آنان خواهد بود .

گفتنی است در طول برگزاری این میز خدمت که قریب به ۲ ساعت طول کشید مدیران حاضر  پاسخگویی مطالبات و درخواستهای مردم بودند که اقدامی در خور تحسین وشایسته تقدیر است.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی