تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 جولای 2019 - 0:36
کد خبر : 12899

فضای آموزشی، نیروی انسانی و تجهیزات آموزشی از مولفه‌های تاثیر‌گذار در تربیت نیروی انسانی است

فضای آموزشی، نیروی انسانی و تجهیزات آموزشی از مولفه‌های تاثیر‌گذار در تربیت نیروی انسانی است

سید محمد‌رحیم دانش‌زاده، کمبود نیروی انسانی در مقطع ابتدایی و دروس تخصصی را از مهم‌ترین چالش‌های آموزش و پرورش لوداب در سال تحصیلی جدید عنوان کرد و گفت: همه نیازها در مقاطع مختلف احصاء و به اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام شده است.

آفتاب دنا : رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لوداب گفت:  فضای آموزشی، نیروی انسانی و تجهیزات آموزشی از مولفه‌های مهم و اثر‌گذار در تربیت نیروی انسانی است که در هر سه مقوله  نیازمند همکاری بیشتر مسوولان برای ارتقاء کیفی سازی آموزش در بخش لوداب هستیم.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید محمد‌رحیم دانش‌زاده در جمع خبرنگاران به بیان گزارشی از وضعیت مدارس آموزش وپرورش پرداخت و از آمادگی آموزش وپرورش لوداب جهت بازگشایی به موقع مدارس  خبرداد.

 وی با اشاره به اینکه در پروژه مهر اقداماتی به منظور برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی با نشاط مدارس صورت گرفت، گفت: تمامی برنامه‌های پروژه مهر در کارگروه‌های پنج گانه با جدیت در سطوح مختلف عملیاتی پیگیری می‌شود تا در روز اول مهرماه شاهد بازگشایی باشکوه مدارس باشیم.

 دانش زاده،  ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات، توجیه، تبلیغ، اطلاع‌رسانی، نظارت و ارزیابی را از مهم‌ترین محورهای پروژه مهر عنوان کرد و افزود: کلیه اقدامات در سطح واحدهای اداری و آموزشی با هدف آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید پیگیری می‌شود .

فعالیت ۱۳۵ آموزشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی در لوداب

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لوداب تعداد مدارس مقاطع مختلف در لوداب را ۱۳۵ آموزشگاه  ذکر کرد وگفت: از این تعداد ۱۰۶ آموزشگاه در مقطع ابتدایی، ۱۸ آموزشگاه متوسطه اول، ۹ آموزشگاه متوسطه دوم و ۲ آموزشگاه در واحد فنی وحرفه‌ای و کاردانش است.

دانش‌زاده با اشاره به اینکه فضای آموزشی، نیروی انسانی و تجهیزات آموزشی از مولفه‌های مهم و اثر‌گذار در تربیت نیروی انسانی است، گفت: در هر سه مقوله  نیازمند همکاری بیشتر مسوولان برای ارتقاء کیفی سازی آموزش در بخش لوداب هستیم.

کمبود نیروی انسانی مهم‌ترین چالش‌های آموزش و پرورش لوداب

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لوداب، کمبود نیروی انسانی در مقطع ابتدایی و دروس تخصصی را از مهم‌ترین چالش‌های آموزش و پرورش لوداب در سال تحصیلی جدید عنوان کرد و گفت: همه نیازها در مقاطع مختلف احصاء و به اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام شده است و با توجه به همکاری و تعامل خوبی که با آموزش و پرورش استان داریم امیدواریم در تامین نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید مشکلی نداشته باشیم.

دانش‌زاده کمبود نیروی انسانی در بعد پرورشی، مشاوره و بهداشت مدارس را یادآور شد و گفت: با توجه به پراکندگی و صعب‌العبوربودن روستاها به علت پایین بودن نُرم دانش‌آموزان در مدارس طبق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها واگذاری ساعات مشاوره و پرورشی که نیاز ضروری دانش آموزان در مدارس است امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه در گذشته توازن نیروی انسانی در منطقه لوداب رعایت نشده گفت: بسیاری از مدارس ابتدایی و متوسطه اول بخش لوداب مختلط است و در مدارس دخترانه نیز با کمبود نیروی انسانی خانم مواجه هستیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لوداب گفت: در بحث فضاهای آموزشی از ۱۳۵ آموزشگاهی که در لوداب وجود دارد ۲۲ آموزشگاه اجاره ای است که تعداد ۱۸ مدرسه آن خشتی گلی و ۴ مدرسه سنگی و سیمانی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی