تاریخ انتشار : جمعه 26 جولای 2019 - 0:47
کد خبر : 12778

اولویت استان با اتمام پروژه های نیمه تمام است /سرعت اجرای بیمارستان بهمئی افزایش یابد

اولویت استان با اتمام پروژه های نیمه تمام است /سرعت اجرای بیمارستان بهمئی افزایش یابد

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، نشست شورای اداری شهرستان بهمئی به ریاست استاندار و با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد.

آفتاب  دنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان بهمئی مطالبه به حق مردم این منطقه است و هرچه سریع تر باید این پروژه به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، نشست شورای اداری شهرستان بهمئی به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد.

کلانتری در این نشست به روحیه سلحشوری و رشادت های ایل بهمئی اشاره کرد و گفت: مردم این شهرستان در دوران ۸ سال دفاع مقدس دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و امروز وظیفه مسئولان است که با رفع مشکلات و موانع توسعه این مردم قدردان زحمات آنها باشند.

وی سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی را به همه ائمه جمعه و جماعات استان تبریک گفت و تاکید کرد: در تلاشیم با تخصیص اعتبار نسبت به تکمیل و راه اندازی مصلی های استان اقدام کنیم.

استاندار بر استفاده از همه ظرفیت ها برای پیشرفت و توسعه استان تاکید کرد و گفت: تکمیل و راه اندازی پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در اولویت کاری مسئولان استان باشد.

وی افزود: به طور قطع اگر در سال چند پروژه را به اتمام برسانیم بهتر از آن است که چندین پروژه را آغاز و نیمه کاره رها کنیم.

کلانتری خواستار مشارکت همه مردم استان برای ساخت و توسعه کهگیلویه و بویراحمد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر استفاده از راهکارهای جوانان و نخبگان برای استفاده حداکثری از فرصت ها تاکید کرد.

کلانتری با اشاره به ظرفیت بالای استان در حوزه آب، نفت، گاز، گردشگری و …، بیان کرد: ۲۰ درصد تولید نفت ایران در این استان تامین می شود و یک درصد از جمعیت و ۵ درصد از جنگل های کشور را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ درصد روان آبهای کشور را در خود جای داده است، افزود: همه این ظرفیت ها تنها در یک درصد از وسعت ایران قرار دارد.

کلانتری با بیان اینکه شهرستان بهمئی به همراه ۳۰ شهرستان  دیگر کشور به عنوان پایلوت توسعه در استان انتخاب شده است، گفت: مقرر شد هر دو هفته یکبار گزارشی از اقدامات انجام شده در این راستا به وزارت کشور ارائه شود.

وی افزود: مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری به عنوان مسئول پیگیری این موضوع معرفی شد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه ملی پاتاوه_دهدشت هزینه شده است، عنوان کرد: با تزریق ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر این پروژه به بهره برداری می رسد.

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروزه جمهوری اسلامی ایران پنجه در پنجه ابرقدرت ترین کشورها دنیا کرده و به اعتراف همگان و از نگاه دوست و دشمن در این مسیر موفق بوده است.

وی عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی به دنبال فشار حداکثری به ملت ایران هستند تا شاید مردم را پای میز مذاکره بکشانند و به خواسته های مد نظر خودشان برسند.

استاندار افزود: ولی این سیاست خیال باطل و بیهوده است زیرا که ملت ایران با استقامت و پایداری از آرمان های نظام و انقلاب تا پای جان دفاع می کنند.

وی ابراز کرد: امروز دشمن ما به دنبال تحریم همه جانبه و ایجاد هجمه و تخریب علیه نظام جمهوری اسلامی است و از طریق بنگاههای خبر پراکنی و تبلیغاتی خود که با دلار آل سعود و رژیم صهیونیستی تامین می شود به دنبال شایعه و ایجاد فتنه علیه نظام و به انزوا کشیدن ایران اسلامی هستند.

مقام ارشد اجرایی استان بیان کرد: براساس آخرین آمار بیش ترین شاخص رضایتمندی مردم در بخش امنیت است و این امنیت مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری و دولت است.

کلانتری همچنین پس از شورای اداری از روند اجرایی بیمارستان در حال ساخت بهمئی بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: هفته آینده به ریاست معاون عمرانی استانداری و با حضور پیمانکار و مشاور این طرح نشستی برگزار شود.

استاندار تاکید کرد: در این نشست مشکلات و موانع سد راه این طرح بررسی و هرچه سریع تر نسبت به تکمیل این طرح مهم بهداشتی که یکی از مطالبات مهم مردم است، اقدام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی