تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 می 2019 - 13:36
کد خبر : 12308

دوگانگی و تضاد شدید بین دفتر استاندار و شخص استاندار/جناب آقای مرادی به کجا چنین شتابان

دوگانگی و تضاد شدید بین دفتر استاندار و شخص استاندار/جناب آقای مرادی به کجا چنین شتابان

بعد از اینکه از اتاق استاندار بیرون آمدم دوباره آقای مرادی با برخوردی که واقعا در شآن و جایگاه من نبود نگرانی های من را برای آمدن و پذیرش مسوولیت در آن استان بیشتر کرد.

آفتاب دنا : گزینه پیشنهادی مدیرکلی فرهنگ وارشاد اسلامی با اظهار تاسف از شرایط کنونی حاکم در دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: قرار بود من مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن بشوم اما وقتی در روز اول این رفتار را از شخصی که می بایست باهم کار می کردیم دیدم از ادامه راه منصرف شدم.
به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از راک نیوز حمیده ماحوزی گفت: دلیل انصراف من از این مسئولیت فقط و فقط رفتاری بود که آقای مرادی مدیرکل دفتر استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد با من داشت.
وی افزود: مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد قبل از اینکه من وارد دفتر استاندار شوم به من گفت خانم دکتر واقعا می دانی به کجا آمده ای؟
ماحوزی خاطرنشان کرد: روزی که دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از من خواست با وی دیداری داشته باشم با شوق و ذوق خدمتگزاری به استانداری آن استان آمده اما برخی رفتارها باعث شده که تصمیمی مبنی بر انصراف از پذیرش این مسئولیت را بگیرم .
گزینه پیشنهادی مدیرکلی فرهنگ وارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال راک نیوز که منظورتان از این بعضی رفتار ها منظور آقای مرادی می باشد ؟ گفت : قبل از اینکه به اتاق استاندار بروم با آقای مرادی مدیرکل دفتر استاندار دیدار کوتاهی داشتم.
وی با تشریح آنچه که بین خود و مرادی مدیرکل دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد گذشت،اظهارداشت: آقای مرادی در آن دیدار کوتاه روبروی من نشست و تمام تلاش خود را کرد تا من از پذیرش مسوولیت منصرف شده و به همین دلیل از عشیره ای و طایفه ای بودن استان کهگیلویه و بویراحمد و معضلاتی که این استان در این ارتباط دارد با من صحبت کرد.
این استاد دانشگاه و رئیس سابق شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: با صحبت هایی که آقای مرادی با من کرد بنظرم آمد که خود وی گزینه هایی برای مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و البته به احتمال زیاد استاندار استان از این موضوع اطلاعی نداشت.
مدیرکل سابق استان بوشهر در حوزه فرهنگ وارشاد گفت: آقای مرادی در آن دیدار بر معضلات و مشکلات طائفه ای و عشیره ای بودن آن استان بسیار تاکید می کرد و معتقد بود که کار کردن در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار سخت است.
وی با بیان اینکه مدیرکل دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد تمام تلاش خود را برای انصراف من از مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی آن استان در آن دیدار کوتاه بکار بست، خاطرنشان کرد: قبل از اینکه من وارد دفتر استاندار شوم به من گفت خانم دکتر واقعا می دانی به کجا آمده ای؟
گزینه پیشنهادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای مرادی از اختلافات شدید در این استان سخن گفت و ذهن مرا قبل از ورود به اتاق و دیدار با استاندار مغشوش کرد.
ماحوزی با بیان اینکه وقتی خدمت دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد رسیدم متوجه تفاوتهای بین ایشان و مدیرکل دفتر ایشان شدم، اظهارداشت: دکتر احمدی انسانی بسیار وارسته و فرهیخته بود و واقعا علاقمند به کار و توسعه در آن استان است.
رئیس سابق شورای شهربوشهر افزود: استاندار قول داد که تمامی همکاری ها را با من جهت توسعه فرهنگی استان داشته باشد و من به ایشان گفتم اجازه بدهید که فکرهایم را بکنم و پاسخ شما را بدهم.
این استاد دانشگاه با تاکید براینکه بنظرم رسید دوگانگی و تضاد شدیدی بین دفتر استاندار و شخص استاندار وجود دارد، یادآورشد: بعد از اینکه از اتاق استاندار بیرون آمدم دوباره آقای مرادی با برخوردی که واقعا در شآن و جایگاه من نبود نگرانی های من را برای آمدن و پذیرش مسوولیت در آن استان بیشتر کرد.
ماحوزی افزود: در همان دقایق اول و با توجه به رفتاری که قبل و بعد از دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آقای مرادی مسوول دفتر ایشان دیدم در کمتر از ۱۰ دقیقه به این نتیجه رسیدم که من نمی توانم در آن استان خدمتگزار خوبی برای مردم باشم و به همین خاطر به وزارتخانه اعلام انصراف دادم.
وی با اظهار تاسف از شرایط کنونی حاکم در دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: قرار بود من مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن بشوم اما وقتی در روز اول این رفتار را از شخصی که می بایست باهم کار می کردیم دیدم از ادامه راه منصرف شدم.
این فعال فرهنگی سیاسی گفت: مدیر باید مورد احترام تمام مدیران و مردم باشد و بنظر می آید نباید اینگونه با مدیران برخورد شود و وقتی مورد احترام قرار نگیرد دلیلی بر ادامه کار آن مدیر وجود ندارد.
ماحوزی با تاکید براینکه دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد فرد دانشگاهی و فهیمی است، ادامه داد: آنچه که من در آن حضور نیم ساعته دیدم واقعا نگران کننده بود و البته به این نتیجه رسیدم که دلیل قهر رسانه ها از حوزه استانداری آن استان هم چنین رفتارهایی است که از دفتر استاندار صورت می گیرد.
وی گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را مردمی فهیم و غیرتمند می دانم و سالهاست با بسیاری از مردم آن دیار رابطه دوستانه و خانوادگی داشته و خدمت به آن مردم را برای خود افتخار می دانم.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه در دوران مدیریتی ام یاد نگرفته ام بخاطر خودم برخی مسائل نادرست را بپذیرم، اظهارداشت: یقین دارم این حاشیه ها این اجازه را به من نمی داد که بتوانم خدمتگزاری خوبی برای آن مردم باشم و واقعا از اینکه نمی توانم خدمتگزار مردم آن سرزمین غیرت باشم هم از ضمیم قلب ناراحتم.
ماحوزی افزود: قصد بیان این مطالب را نداشتم اما متاسفانه در برخی از سایت های آن استان نوشته شده که انصراف دادن من از مسوولیتی مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی توهین به شعور مردم آن دیار بود و به همین خاطر این مصاحبه را دادم تا مردم غیور کهگیلویه و بویراحمد بدانند که دلیل انصراف من از این مسوولیت فقط و فقط رفتاری بود که آقای مرادی مدیرکل دفتر استاندار آن استان با من داشت.
پایگاه خبری آفتاب دنا براساس رسالت خبری و اطلاع رسانی خویش در روزهای آینده تحلیلی در زمینه برخورد مدیرکل حوزه استاندار  نه تنها در این زمینه که رفتاری نسنحیده و تحقیر آمیز بود بلکه در زمینه سایر برخوردها و رفتارهای دوگانه ای که در حوزه کاری دارد منتشر خواهد کرد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی