تاریخ انتشار : دوشنبه 6 می 2019 - 0:03
کد خبر : 12295

اعزام ۲۲ روحانی اعزامی به بقاع شاخص استان در ماه مبارک رمضان

اعزام ۲۲ روحانی اعزامی  به بقاع شاخص استان در ماه مبارک رمضان

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد با تبریک ماه ضیافت الهی گفت: ماه مبارک رمضای فرصتی برای خودسازی انسان است که اداره کل اوقاف و امور خیریه در سطح بقاع متبرکه استان برنامه های متنوعی پیش بینی کرده است.

آفتاب دنا : معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۲۲ روحانی اعزامی از قم به ۱۸ بقاع شاخص استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد با تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی به همه مسلمین جهان گفت: ماه مبارک رمضای فرصتی برای خودسازی انسان است که اداره کل اوقاف و امور خیریه در سطح بقاع متبرکه استان کهگیلویه وبویراحمد برنامه های متنوعی پیش بینی کرده است.
وی با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع شاخص کهگیلویه و بویراحمد در ماه مبارک رمضان گفت: در همین راستا ۲۲ مبلغ اعزامی از قم در ۱۸ امامزاده شاخص حضور پیدا می‌کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این روحانیون از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد در بقاع شاخص حضور دارند افزود: پرسش و پاسخ به مسائل شرعی، برپایی نمازجماعت، مشاوره  به خانواد‌ها، دیدار چهره به چهره با جوانان و نوجوانان  و برگزاری ویژه برنامه‌های کودک و نوجوان از اهم برنامه‌های طرح ضیافت الهی بقاع متبرکه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی