تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 می 2019 - 21:01
کد خبر : 12239

اولین مرکز مشاوره اجباری قبل از ازدواج کشور در یاسوج راه اندازی شد

اولین مرکز مشاوره اجباری قبل از ازدواج کشور در یاسوج راه اندازی شد

آفتاب دنا : در آئینی  با حضور مدیرکل امور اجتماعی  استانداری  ، معاونت  اداره کل ثبت استان  و مسولان بهزیستی استان  مرکز مشاوره قبل از ازدواج در یاسوج  افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا : معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین  گفت:  این مرکز طی تفاهم

آفتاب دنا : در آئینی  با حضور مدیرکل امور اجتماعی  استانداری  ، معاونت  اداره کل ثبت استان  و مسولان بهزیستی استان  مرکز مشاوره قبل از ازدواج در یاسوج  افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا : معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین  گفت:  این مرکز طی تفاهم نامه  اداره کل  بهزیستی ، ثبت اسناد و دانشگاه علوم پزشکی جهت مشاوره قبل ازازدواج زوجهای جوان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی راه اندازی شده است.

سید باقر حسینی با بیان اینکه خدمات در این مرکز مشاوره کاملا رایگان است  گفت: در این مرکز  خدمات روانشناسی وروانشناختی از قبیل اضطراب ،استرس،وسواس،مشاوره پیش از ازدواج ،تربیت فرزند و فرزند پروری،اختلالات روانی و افسردگی ارائه می شود.

وی گفت: این مرکز از ساعت ۸ لغایت ۱۴ صبح در تایم اداری با حضور روانشانسان مجرب و کارآزموده آماده ارائه خدمات روانشناسی و روانشناختی به هم استانیهای عزیز می باشد.

معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبق تفاهم نامه سازمان بهزیستی با اداره کل ثبت اسناد قبل از ثبت ازدواج در دفاتر ثبت اسناد باید مشاوره پیش از ازدواج را دراین مرکز به صورت کاملا رایگان بگذرانند.

وی در پایان با بیان این مرکز در راستای پیشگیری وکاهش آسیبهای اجتماعی راه اندازی شده است گفت: تلفن ۱۴۸۰ نیز در ساعات ۸ صبح تا ۶ عصرآماده  ارائه خدمات روانشناختی به هم استانیهای عزیز می باشد.

حجت الاسلام میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در این آیین اظهار امیدواری کرد با این اقدامات پیشگیرانه شاهد کاهش آسیبهای اجتماعی بویژه طلاق در سطح استان باشیم.

گفتنی است این مرکز در خیابان کاشانی ۲ سالم آباد راه اندازی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی