تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آوریل 2019 - 11:07
کد خبر : 12192

پیام تبریک شهردار مادوان به مناسبت روز شوراها

پیام تبریک شهردار مادوان به مناسبت روز شوراها

آفتاب دنا : مهندس داریوش جهانبخش شهردارشهرمادوان به مناسبت نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراها در پیامی این روز را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک گفت: در این پیام که یک نسخه از آن در اختیار این پایگاه خبری آمده است.

آفتاب دنا : مهندس داریوش جهانبخش شهردارشهرمادوان به مناسبت نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراها در پیامی این روز را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا  تبریک گفت: در این پیام که یک نسخه از آن در اختیار این پایگاه خبری آمده است.

شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم استمقام معظم رهبری

نهم اردیبهشت ماه سالروزفراگیرترین نهاد مدنی درنظام جمهوری اسلامی است و بی تردید نگینی ازژرف مردم سالاری دینی در جامعه است که توانست امور مردم را به مردم واگذاروبه یمن این اتفاق، نقش آفرینی و تاثیرگذاری جدی تر مردم در تعیین سرنوشت خویش درجامعه مضاعف گردید. شکل گیری شوراهای اسلامی یکی ازمحمل های حضور مردم و از موضوعات بنیادی به شما می رود که در قانون اساسی لحاظ گردید و مرجع رسیدگی به حوائج مردم شده و بی واسطه ترین حلقه ارتباطی شهروندان، با حاکمیت جامعه هستند.

اینجانب این روزماندگار را به همه اعضای شوراها ،تلاشگران عرصه اجتماعی بویژه شورای اسلامی شهر مادوان که با وظیفه شناسی و تلاش شبانه روزی و به دور از فضای التهاب ،درحل مشکلات این شهر،سر از پا نمی شناسند و با امانت داری واحساس مسئولیت برای دستیابی به جامعه شهروند مدار در جهت رشد ،شکوفایی ،بالندگی ،عمران و آبادی این شهر گامهای مستحکم وبا صلابت برمی دارند تبریک وتهنیت عرض می نمایم.

به امید آنکه این نهاد، بالنده تر و باتجربه تر از گذشته در جهت ارائه خدمت خالصانه و بی منت گام بردارد و در سالی که توسط  رهبر فرزانه انقلاب  بعنوان « رونق تولید » نامگذاری شده، تلاش کنیم تا همچون گذشته منویات رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین قرار داده و توفیق روز افزونی در خدمت به مردم  نجیب و شریف این دیار پرگهر واهتمام  به پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرمان را داشته باشیم.

 داریوش جهانبخش شهردارشهرمادوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی