تاریخ انتشار : شنبه 20 آوریل 2019 - 7:43
کد خبر : 12111

تقدیر رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان از مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی

تقدیر رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان از مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی

کاووس کشاورز برگزاری برنامه های متعدد آموزشی وفرهنگی درهنرستان کشاورزی را یادآور شد وگفت: تقریبا همه مسئولان مرتبط با مسائل آموزشی در دستگاهای مختلف در برنامه های این هنرستان حضور پیدا کردند که اکثر این برنامه ها در سطح مدارس استان برای اولین بار اجرا شده بود.

آفتاب دنا : در آیینی باشکوه رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان از مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، کاووس کشاورز دراین آیین گفت: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی با اجرای آموزش های تخصصی کشاورزی با استفاده از توان محققان مرکز تحقیقات در خصوص آموزش کشاورزی و انتقال یافته ها و دستاوردهای پژوهشی با داشتن بخش های تخصصی همانند بخش آموزش ضمن خدمت کارکنان، آموزش بهره برداران کشاورزی، آموزش علمی کاربردی، و نیز آموزش دانش آموزان شاخه کاردانش انجام وظیفه می نماید.

وی با بیان اینکه هنرستان کشاورزی در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ با هدف تربیت نیروی انسانی در بخش کشاورزی در دو رشته کشت گیاهان دارویی و پرورش ماهیان سردآبی با همکاری آموزش وپرورش راه اندازی گفت: علی رغم همه مشکلات ونارسایی هایی که در بحث فضای آموزشی در سال جاری داشتیم با مدیریت خوب وعالمانه جناب آقای موسوی توانستیم بر مشکلات فائق آییم.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان برگزاری برنامه های متعدد آموزشی وفرهنگی درهنرستان کشاورزی را یادآور شد وگفت: تقریبا همه مسئولان مرتبط با مسائل آموزشی در دستگاهای مختلف در برنامه های این هنرستان حضور پیدا کردند که اکثر این برنامه ها در سطح مدارس استان برای اولین بار اجرا شده بود.

کشاورز آموزش را ابزار توانمند سازی افراد جامعه برای ساختن آینده ای بهتر و شادابتر عنوان کرد وگفت:فعالیتهای خوب آموزشی در هنرستان کشاورزی چشم انداز روشنی را برای دانش آموزان نوید می دهد.

در پایان این آیین با اهداء لوح تقدیر از تلاشها و زحمات سید ولی موسوی مدیرهنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی در سال تحصیلی جاری تقدیر شد.

در این لوح تقدیر آمده است

جناب آقای سید ولی موسوی مدیر محترم هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی

اندیشه عمیق و دستان توانا ،ودیعه الهی است که در کنار همت والای انسان ،منشا خلق کارهای بزرگ می شود در این میان اهتمام مستمر وتلاش شما در راستای دستیابی به اهداف سازمان تحقیقات ،آموزش وترویج کشاورزی ستودنی است.

نگاهی گذرا به دستاوردهای چشمگیر این مرکز در سال ۹۷،ما را برآن داشت تا صمیمانه از زحمات و تلاشهای جنابعالی تشکر وقدردانی نماییم.

گفتنی است هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در سال تحصیلی جاری علاوه بر توجه به مسائل آموزشی و درسی برنامه های متنوع فرهنگی و علمی از قبیل نشستهای پرسش پاسخ با مسئولان استانی وشهرستانی پیرامون مسائل روز ،دستاوردهای انقلاب اسلامی وآشنایی با مسائل آموزشی حقوقی جهت دانش آموزان و فرهنگیان برگزار نموده است که با استقبال خوب دانش آموزان مواجه بوده است. پیگیری دهها جلسه از طریق شورای آموزش وپرورش شهرستان ،اداره کل آموزش وپرورش وشهرستان و سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای حل مشکل فضای آموزشی و پوشش رسانه ای فعالیتهای صورت گرفته از دیگر اقدامات مدیریت هنرستان کشاورزی بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی