تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آوریل 2019 - 0:42
کد خبر : 11892

۳۱ فروردین سال آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نوروزی پلیس

۳۱ فروردین سال  آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نوروزی پلیس

آفتاب دنا :سرهنگ منصور صدر با اشاره به برگزاری جشنواره نوروزی پلیس، جلوه‌های خدمت، گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا ۳۱ فروردین سال جاری از طریق شبکه های مجازی به نشانیfestpolice @ ارسال کنند.

آفتاب دنا : معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به برگزاری جشنواره نوروزی پلیس، جلوه‌های خدمت، گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا ۳۱ فروردین سال جاری از طریق شبکه های مجازی به نشانیfestpolice @ ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرهنگ منصور صدر اظهار داشت: جشنواره نوروزی پلیس در ۶ قالب از جمله عکس، فیلم، خاطره، شعر، سرود و مقاله از طریق پیام رسان‌های بومی سروش، ایتا، گپ، ساپنا و بله برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در زمینه ‌های پلیس؛ حافظ جان و مال مردم، پلیس؛ هوشیاری، دقت و سرعت عمل، پلیس؛ اخلاق، ادب و تکریم ارباب رجوع، پلیس؛ خدمت صادقانه، بی منت و دلسوزانه، پلیس؛ راهنمایی، مشاوره و آموزش نظم و قانون و تحقق شعار محوری پلیس راهور با عنوان پرهیز از خطر، آرامش در سفر را ارسال کنند.

سرهنگ صدر بیان کرد: عموم شهروندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌ها و موضوعات اعلام شده حداکثر تا ۳۱ فروردین ۹۸ از طریق شبکه مجازی به نشانیfestpolice @ ارسال کنند.

وی عنوان کرد: به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی داده می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی