تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 مارس 2019 - 14:21
کد خبر : 11773

جامعه بزرگ پرستاری تبعیض و بی عدالتی را تحمل نخواهد کرد

جامعه بزرگ پرستاری تبعیض و بی عدالتی را تحمل نخواهد کرد

آفتاب دنا :جشن روز پرستار و تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار،رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ،معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ، رئیس شورای عالی سازمان نظام پرستاری استان ، روسای بیمارستانهای  و دیگر مدیران ستادی و جامعه بزرگ پرستاری استان در سالن

آفتاب دنا :جشن روز پرستار و تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار،رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ،معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ، رئیس شورای عالی سازمان نظام پرستاری استان ، روسای بیمارستانهای  و دیگر مدیران ستادی و جامعه بزرگ پرستاری استان در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار شد.

 تلاشهای دکتر میرزابیگی در سازمان نظام پرستاری ستودنی بود

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،رئیس شورای عالی نظام پرستاری کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تبریک روز پرستار  به جامعه بزرگ پرستاری و تقدیر از تلاشهای خالصانه آنان گفت: متاسفانه سازمان نظام پرستاری در سطح کلان به علت عدم تعامل و اصطکاکی که با وزارت بهداشت داشته نتوانسته مطالبات جامعه پرستاری را آنگونه که شایسته است پیگیری کند.

مهران پوزش افزود: جامعه بزرگ پرستاری نارسایی ها و مشکلات امروز جامعه را تحمل می کند اما هرگز تبعیض و بی عدالتی را تحمل نخواهد کرد.

وی با تقدیر از خدمات و تلاشهای دکتر میرزابیگی و تیم شورای عالی همراه ایشان در سه دوره گذشته در سازمان نظام پرستاری گفت: در دوران ایشان با اقدامات خوبی که به شکل ساختاری انجام گرفت دستاوردهای خوبی سازمان بدست آورد که متاسفانه بعد از ایشان  سازمان از جایگاه واقعی خودش تنزل کرد.

رئیس شورای عالی  نظام پرستاری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در گذشته رئیس سازمان نظام پرستاری با رویکرد تعاملی دیدارهایی با مسئولان عالی رتبه نظام  از جمله مقام معظم رهبری ،رئیس جمهور ، رئیس مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان ارشد نظام داشتند و اکنون از این دیدارها و تعاملات خبری نیست گفت: انتظار می رود مسئولان نظام پرستاری با درک عمیق ، از شغل خطیر پرستاران  برای حل مشکلات و مطالبات به حق آنان همت گمارند.

پوزش افزود: مطالبات پرستاران باید با نهایت تامل و احترام به نحو شایسته ای که در شان این جامعه بزرگ است مطرح و پیگیری شود  که لازم است پرستاران عزیز از حرکتهای احساسی پرهیز وبا رعایت حفظ منزلت پرستاران و قانونی پیگیری شود.

برگزاری انتخابات نظام پرستاری در آینده‌ای نزدیک

رئیس شورای عالی نظام پرستاری کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری انتخابات نظام پرستاری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: انتظار می‌رود پرستاران برای حفظ شان و جایگاه خود نسبت به تکمیل فرایند عضویت اقدام نمایند.

مهران پوزش با اشاره به تشکیل شورای دانشجویی پرستاری در آبان ماه امسال ابراز کرد: طرح مطالبات و پیگیری آنان و ارتقای جایگاه از جمله اهدف تشکیل این شورا است.

وی اظهار داشت: برای اولین بار نیز المپیاد دانشجویی برگزار شد که خانم زهرا سجادیان در استان و کشور به ترتیب مقام اول و هشتم را کسب کرد.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری کهگیلویه و بویراحمد از تلاشهای دکتر ایلامی ، مجموعه معاونت درمان ،دفتر پرستاری دانشگاه و مدیران ستادی دانشگاه که توجه خاصی به مسائل و مشکلات جامعه پرستاری دارند تقدیر و تشکر کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی