تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مارس 2019 - 21:11
کد خبر : 11696

تخفیف ویژه نوروز در کنارکیفیت و تنوع محصول در فروشگاههای رفاه

تخفیف ویژه نوروز در کنارکیفیت و تنوع محصول در فروشگاههای رفاه

آفتاب دنا : جانشین مدیر فروشگاههای رفاه استانهای فارس و کهگیلویه وبویراحمد از فراهم نمودن کالاهای مورد نیاز مردم با مناسب ترین قیمت، کیفیت و تنوع محصول در فروشگاههای رفاه خبرداد.  به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، شیروان نگهداری با بیان اینکه اقلام وکالاهای اساسی مردم درآستانه عید نوروز در فروشگاههای رفاه با تخفیف

آفتاب دنا : جانشین مدیر فروشگاههای رفاه استانهای فارس و کهگیلویه وبویراحمد از فراهم نمودن کالاهای مورد نیاز مردم با مناسب ترین قیمت، کیفیت و تنوع محصول در فروشگاههای رفاه خبرداد.

 به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، شیروان نگهداری با بیان اینکه اقلام وکالاهای اساسی مردم درآستانه عید نوروز در فروشگاههای رفاه با تخفیف به مردم عرضه می شودگفت: با هماهنگی های صورت گرفته کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در فروشگاههای رفاه تامین شده ودر این زمینه هیچ گونه  مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اینکه در فروشگاه رفاه از ۲۲ تا ۲۹ اسفندماه جهت رفاه حال شهروندان اجناس این فروشگاه با  تخفیف و قیمت مناسب عرضه می شود گفت: در فروشگاه رفاه شهر یاسوج فضایی آرامبخش و دل انگیز را برای مشتریان آماده کرده ایم تا ضمن خرید نیازهای خویش از فضا و محیط فروشگاه نیز لذت ببرند.

نگهداری با بیان اینکه محیط مفرح وآرام در شادابی و سرزندگی انسانها نقش مهم وتاثیرگذاری دارد گفت: محیط زیبا و نشاط بخش فروشگاه رفاه رضایت مندی وتشکر مشتریان در اقصی نقاط شهر را در پی داشته است که این خود نیز سرمایه ارزشمندی است.

مدیر فروشگاه رفاه یاسوج با بیان اینکه نسل جدید فروشگاه رفاه به سمت  پویایی، مشتری مداری و رضایت مندی مردم حرکت می کند و آینده روشنی را نوید می دهد خاطرنشان کرد: رسالت ما در فروشگاههای زنجیره ای رفاه ایجاد تجربه خرید متمایز برای مشتریان از طریق مدل های نوین خرده فروشی و فراهم نمودن مناسب ترین قیمت، کیفیت و تنوع محصول است

جانشین مدیر فروشگاههای رفاه استانهای فارس و کهگیلویه وبویراحمد افزود : این فروشگاه در کنار کار اقتصادی کارهای فرهنگی و اجتماعی نیز انجام می دهد که لبخند رضایت مردم و خوشحالی مردم از محیط آرامبخش این فروشگاه موید این ادعاست که افتخار می کنیم در این زمینه موفق بوده ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی