تاریخ انتشار : شنبه 23 فوریه 2019 - 16:47
کد خبر : 11525

امدادرسانی امدادگران هلا‌احمردر پایگاه‌های جاده‌ای، کوهستانی و دریایی/قرارگرفتن۳ فروند بالگرد دیگر در اختیار هلال واحمر

امدادرسانی امدادگران هلا‌احمردر پایگاه‌های جاده‌ای، کوهستانی و دریایی/قرارگرفتن۳ فروند بالگرد دیگر در اختیار هلال واحمر

پیوندی تعداد بالگردهای هلال‌احمر را در کل کشور ۲۴ فروند عنوان کرد و گفت: برخی استان‌ها به ۲ بالگرد نیاز دارند و بر همین اساس تا پایان امسال ۳ فروند بالگرد دیگر به ناوگان هوایی ما اضافه می شود.

 آفتاب دنا:رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور از امدادرسانی امدادگران در ۵۰ پایگاه کوهستانی، ۱۳ پایگاه دریایی و ۶۰۰ پایگاه جاده‌ای در کل کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از فارس، علی اصغر پیوندی در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف اصلی ما از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار با خانواده داغدار حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج است.

وی در ادامه به تلاش ۱۲۸ روزه امدادگران هلا‌ل‌احمر و سایر دستگاه‌های امدادی در حادثه سقوط اشاره کرد و گفت: امدادگران برای کاستن آلام خانواده‌های داغدار در این مدت کارهای سخت زیادی انجام دادند‌.

پیوندی در ادامه این گفت‌وگو با اشاره به امدادرسانی امدادگران هلا‌احمردر پایگاه‌های جاده‌ای، کوهستانی و دریایی خاطرنشان کرد: تعداد ۵۰ پایگاه کوهستانی، ۱۳ پایگاه دریایی و ۶۰۰ پایگاه جاده‌ای در کل کشور امدادرسانی می‌کنند.

وی نقش اصلی امدادرسانی را مربوط به ۶۰۰ پایگاه جاده‌ای در سایر جاده‌ها دانست و گفت: با توجه به وسعت و گستردگی جاده‌های استان باید ۱۲۰۰ پایگاه جاده‌ای در کل کشور داشته باشیم.

پیوندی تعداد بالگردهای هلال‌احمر را در کل کشور ۲۴ فروند عنوان کرد و گفت: برخی استان‌ها به ۲ بالگرد نیاز دارند و بر همین اساس تا پایان امسال ۳ فروند بالگرد دیگر به ناوگان هوایی ما اضافه می‌شود.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی