تربیت رسالت همه بخش های نظام تعلیم و تربیت و عوامل اجرایی در مدارس است
به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید قدرت الله موسوی ارشد در جمع مدیران متوسطه اول ،دوم ، فنی وحرفه ای وکاردانش با تسلیت حافظان امنیت در حادثه تروریستی اخیر گفت: تعلیم و تربیت دو بال است که پرواز انسان به سوی حیات طیبه را ممکن می سازد و در این زمینه آموزش وپرورش به عنوان تربیت کننده نیروی انسانی رسالت خطیری بر دوش دارد.
آفتاب دنا : معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد خواستار پر رنگ شدن فعالیتهای فرهنگی و پرورشی در مدارس در کنار مسائل آموزشی شد.
به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید قدرت الله موسوی ارشد در جمع مدیران متوسطه اول ،دوم ، فنی وحرفه ای وکاردانش با تسلیت حافظان امنیت در حادثه تروریستی اخیر گفت: تعلیم و تربیت دو بال است که پرواز انسان به سوی حیات طیبه را ممکن می سازد و در این زمینه آموزش وپرورش به عنوان تربیت کننده نیروی انسانی رسالت خطیری بر دوش دارد.
وی افزود: تربیت رسالت همه بخش های نظام تعلیم و تربیت و عوامل اجرایی در مدارس است و نمی توان این امر را تنها به متولیان فعالیت های مربیان پرورشی در مدارس محدود نمود .
معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد توجه مدیران به آزمون رغبت و استعداد و ثبت ائمه جماعات فرهنگی و روحانی و ثبت در سامانه را یادآور شد و از مدیران مدارس خواست شورای امر به معروف و تفاهم نامه نماز مدارس را نیز در سامانه ثبت کنند و به مقوله انجام فریضه الهی نماز در مدارس توجه جدی نمایند.
موسوی ارشد به تفاهم نامه با سازمان تبلیغات اسلامی جهت پاسخگویی به شبهات دانش آموزی اشاره کرد وگفت: بیش از ۲۵۰ شبهه شناسایی و به این سازمان ارسال شده که لازم است مدیران با هماهنگی حوزه پرورشی جلسات پرسش پاسخ را در مدارس جهت آگاه سازی دانش آموزان برگزار نمایند.
وی در پایان گفت:برای موفقیت در امر تربیت دانش آموزان لازم است به سمت مدرسه محوری حرکت کرده و تمام فعالیت های تربیتی را با بهره گیری از امکانات موجود و توان همکاران فرهنگی انجام داد .
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰