تاریخ انتشار : دوشنبه 18 فوریه 2019 - 23:17
کد خبر : 11489

تربیت رسالت همه بخش های نظام تعلیم و تربیت و عوامل اجرایی در مدارس است

تربیت رسالت همه بخش های نظام تعلیم و تربیت و عوامل اجرایی در مدارس است

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید قدرت الله موسوی ارشد در جمع مدیران متوسطه اول ،دوم ، فنی وحرفه ای وکاردانش با تسلیت حافظان امنیت در حادثه تروریستی اخیر گفت: تعلیم و تربیت دو بال است که پرواز انسان به سوی حیات طیبه را ممکن می سازد و در این زمینه آموزش وپرورش به عنوان تربیت کننده نیروی انسانی رسالت خطیری بر دوش دارد.

آفتاب دنا : معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد خواستار پر رنگ شدن فعالیتهای فرهنگی و پرورشی در مدارس در کنار مسائل آموزشی شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید قدرت الله موسوی ارشد در جمع مدیران متوسطه اول ،دوم ، فنی وحرفه ای وکاردانش با تسلیت حافظان امنیت در حادثه تروریستی اخیر گفت: تعلیم و تربیت دو بال است که پرواز انسان به سوی حیات طیبه را ممکن می سازد و در این زمینه آموزش وپرورش به عنوان تربیت کننده نیروی انسانی  رسالت خطیری بر دوش دارد.

وی افزود: تربیت رسالت همه بخش های نظام تعلیم و تربیت و عوامل اجرایی در مدارس است و نمی توان این امر را تنها به متولیان فعالیت های مربیان پرورشی در مدارس  محدود نمود .

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد توجه مدیران به آزمون رغبت و استعداد و ثبت ائمه جماعات فرهنگی و روحانی  و ثبت در سامانه را یادآور شد و از مدیران مدارس خواست شورای امر به معروف و تفاهم نامه نماز مدارس را نیز در سامانه ثبت کنند و به مقوله انجام فریضه الهی نماز در مدارس توجه جدی نمایند.

موسوی ارشد به تفاهم نامه با سازمان تبلیغات اسلامی جهت پاسخگویی به شبهات دانش آموزی اشاره کرد وگفت: بیش از ۲۵۰ شبهه شناسایی و به این سازمان ارسال شده که لازم است مدیران با هماهنگی حوزه پرورشی جلسات پرسش پاسخ را در مدارس جهت آگاه سازی دانش آموزان برگزار نمایند.

وی در پایان گفت:برای موفقیت در امر تربیت دانش آموزان لازم است  به سمت مدرسه محوری حرکت کرده و  تمام فعالیت های تربیتی را با بهره گیری از امکانات موجود و توان همکاران فرهنگی  انجام داد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی