تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فوریه 2019 - 20:30
کد خبر : 11419

برای اولین بار آیین تجلیل از بازنشستگان اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد

برای اولین بار آیین تجلیل از بازنشستگان اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد

آفتاب دنا:  دراقدامی ارزشمند  برای اولین بار آیین تجلیل از بازنشستگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و جمعی از بازنشستگان درسالن اجتماعات اداره کار برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا:  دراقدامی ارزشمند  برای اولین بار آیین تجلیل از بازنشستگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و جمعی از بازنشستگان درسالن اجتماعات اداره کار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نخستین بار از ۳۵ نفر از بازنشستگان اداره  تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در استان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

پروانه نیک مرام با بیان اینکه  در دین مبین اسلام و آموزه های دینی ما تکریم و حفظ حرمت پیشکسوتان همواره به عنوان یک ارزش مورد تاکید قرار گرفته است اظهار داشت: بازنشسته ها سال ها برای کشور در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ایثار کرده اند و امروز خدمت رسانی به آنها وظیفه همه است.

وی افزود: همه مردم روزی به سن سالمندی می رسند و در همین راستا احترام و رسیدگی به مشکلات آنها امری ضروری است.

نیک مرام با اشاره به اینکه بازنشستگان در دوران جوانی با خدمتگذاری به مردم دین خود را به جامعه ادا کرده اند، عنوان کرد: حفظ شان و جایگاه سالمندان در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نباید از هیچ کوششی در این زمینه دریغ کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد رفع مشکل اشتغال فرزندان را یکی از دغدغه های بازنشستگان دانست و تصریح کرد: همه مسئولان دولتی موظفند در این راستا تلاش های لازم را انجام دهند.

نیک مرام یادآور شد: هم اکنون نیز باید از بازنشستگان به عنوان بازوان مشاوره ای در ادارات بهره گرفت.

وی همچنین با اشاره به اینکه از سال ۸۵ تاکنون برای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد مجوز استخدامی نبوده است، گفت: هم اکنون این مجوز برای به کارگیری هشت نفر در استان صادر شده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی