تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فوریه 2019 - 20:25
کد خبر : 11416

با وجود توطئه های مختلف انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و بالندگی درحرکت است

با وجود توطئه های مختلف انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و بالندگی درحرکت است

آفتاب دنا : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از کارکنان این اداره کل از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در یاسوج دیدن کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، پروانه نیک مرام در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت

آفتاب دنا : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از کارکنان این اداره کل از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در یاسوج دیدن کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، پروانه نیک مرام در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با وجود توطئه های مختلف، تحریم و فشار اقتصادی انقلاب اسلامی در مسیر رشد و پیشرفت در حرکت است و این فتنه ها تاکنون نتوانسته مانع راه نظام انقلاب اسلامی ایران شود.

وی افزود: : با وجود همه مشکلاتی که دشمن سر راه نظام اسلامی قرار داده، خدمات و دستاوردهای شکل گرفته در این ۴۰ سال قابل تقدیر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد  تصریح کرد: وقتی کارنامه چهار دهه گذشته  انقلاب اسلامی را مرور می کنیم می بینیم که به برکت انقلاب اسلامی تفاوتهای جنسیتی در کشور کنار گذاشته شده و تمام افراد اعم از زن ومرد  متناسب با توانمندی آنان در عرصه های مختلف اجتماعی و مدیریتی حضور دارند.

رشد چشمگیر تعاونی ها بعد از انقلاب اسلامی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد  به نقش تعاونی ها در رونق اقتصادی و اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: در بخش تعاون قبل از انقلاب ۲ تعاونی وجود داشت که بعد از انقلاب تعداد تعاونی ها به ۳۱۷۲تعاونی رسیده است.

نیک مرام  توجه به زیرساختها در بخش تعاون را زمینه ساز شکوفایی اقتصادی دانست وگفت: تلاش می کنیم کاستی های این بخش بر طرف و زمینه فعالیت بیشتر تعاونگران را فراهم نماییم.

همه دستگاههای اجرایی با همبستگی در راستای کاهش بیکاری در استان تلاش کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشته است از همه دستگاه های اجرایی، ارگان ها و بخش خصوصی تقاضا کرد با همبستگی و تلاش بیشتر در راستای کاهش بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد و برآوردن آرمان های انقلاب تلاش بیشتری انجام دهند.

نیک مرام تصریح کرد‌: تا قبل از انقلاب هیچ جایگاه حل اختلاف کارگری و کارفرمایی شهرستانی وجود نداشت اما بعد از انقلاب به موجب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، بیشتر شهرستان ها از نهاد حل و فصل اختلافات بین کارگر و کارفرما برخوردار شده اند و این یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب درحوزه کار است.

در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای ۴۰ ساله دستگاه های دولتی و بخش های مردمی در محرومیت زدایی استان و خدمت رسانی به مردم و در قالب ۱۲۰ غرفه در معرض دید مردم قرار گرفته است.

پرداخت یک هزار و ۲۱۱ میلیارد ریال تسهیلات روستایی و عشایری در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد  در بخش دیگری از سخنانش به فعالیتهای سال جاری اشاره کرد گفت: افزون بر یک هزار و ۲۱۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری به یک هزار و ۳۵۴ طرح در این استان پرداخت شده است.

پروانه نیک مرام اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار، مبلغ افزون بر یک هزار و ۲۱۱ میلیارد ریال به یک هزار و ۳۵۴ طرح اشتغال روستایی و عشایری این استان با اشتغالزایی چهار هزار و ۲۱۰ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آمار پرداختی تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی به تفکیک بانک های عامل استان بانک توسعه تعاون به ۲۰۳ طرح افزون بر ۱۰۶ میلیارد ریال، بانک کشاورزی ۲۹۳ طرح افزون بر ۵۹۷ میلیارد ریال، پست بانک به ۲۴۶ طرح افزون بر ۱۹۵ میلیارد ریال و صندوق کارآفرینی امید به ۶۱۲ طرح افزون بر ۳۱۲ میلیارد ریال بوده است.

نیک مرام ابراز داشت: آمار طرح های پرداخت شده به تفکیک شهرستان ها در بویراحمد ۶۴۷ طرح، بهمئی ۱۵۱ طرح، گچساران ۱۴۹ طرح، کهگیلویه ۱۳۰، دنا ۱۲۲، باشت ۸۵، لنده ۳۶ و چرام ۳۴ طرح بوده است.

وی تصریح کرد: میزان طرح های منعقد شده در کهگیلویه و بویراحمد در مجموع افزون بر یک هزار و ۶۲۵ میلیارد ریال برای یک هزار و ۴۹۵ طرح با اشتغالزایی چهار هزار و ۹۱۴ نفر است.

فراهم کردن زیرساخت های توسعه روستایی و عشایری  سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ایجاد اشتغال را جزو دغدغه های اساسی مردم و مسئولان اجرایی کشور دانست و ابراز داشت: یکی از سیاست‌ های اصلی دولت تدبیر و امید اشتغالزایی و رونق تولید است و باید برای تحقق چنین امر مهمی در کهگیلویه و بویراحمد تلاش و همت جدی تری شود.

وی بیان کرد: فراهم کردن زیرساخت های توسعه روستایی و عشایری و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در این مناطق سبب کاهش بخش عمده ای از آسیب های اجتماعی می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی