تاریخ انتشار : جمعه 1 فوریه 2019 - 9:52
کد خبر : 11327

افتتاح و کلنگ زنی ۳۴ پروژه در دهه فجر در کهگیلویه

افتتاح و کلنگ زنی ۳۴ پروژه در دهه فجر در کهگیلویه

به گزارش آفتاب دنا، جعفر نیکبخت از افتتاح و کلنگ زنی ۳۴ پروژه در دهه فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: اعتبار این پروژه ها ۴۶۷ هزار میلیون ریال است.

آفتاب دنا : فرماندار کهگیلویه گفت: در دهه فجر ۳۴ پروژه در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
 به گزارش آفتاب دنا به نقل از ایسنا ، جعفر نیکبخت  از افتتاح و کلنگ زنی ۳۴ پروژه در دهه فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: اعتبار این پروژه ها ۴۶۷ هزار میلیون ریال است.
فرماندار کهگیلویه یکی از پروژه های افتتاحی را جاده سوق عنوان و تصریح کرد: بازار روز دهدشت به عنوان پروژه بازسازی بافت فرسوده با حضور استاندار کلنگ‌زنی خواهد شد.
وی اظهار کرد: لکه‌گیری و روکش آسفالت محور قلعه‌رئیسی به دیشموک، لکه‌گیری و آسفالت محور دهدشت به تنگ پیرزال، جاده قلعه‌رئیسی به جاورده، جاده‌های روستایی لیراب، چهاب، کوشک امیرالمومنین، علی‌آباد و بویری از جمله پروژه های افتتاحی خواهند بود.
نیکبخت پروژه های کلنگ زنی را شامل هفت پروژه عنوان و از تأمین زمین قبرستان جدید دهدشت، احداث پارک نرگس دیشموک، توسعه شبکه برق سردو و اسفندان، اصلاح شبکه برق سردره چاروسا، احداث ساختمان اداری بیمه سلامت، احداث پل ارتباطی موردراز و احداث چمن مصنوعی سرماهور را از جمله این پروژه ها نام برد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی