تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 ژانویه 2019 - 20:50
کد خبر : 11238

تجلیل از دستگاههای برتر شهرستان بویراحمد در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب

تجلیل از دستگاههای برتر شهرستان بویراحمد در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، عبدالحمید پناهی با بیان این مطلب گفت: ادارات شهرستان بویراحمد در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف وحجاب در ۵۴ شاخص و ۹ عنوان برنامه توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

آفتاب دنا : معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بویراحمد گفت: از دستگاههای برتر شهرستان بویراحمد در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف حجاب تجلیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، عبدالحمید پناهی  با بیان این مطلب گفت: ادارات شهرستان بویراحمد در حوزه  صیانت از حقوق شهروندی و عفاف وحجاب در ۵۴ شاخص و ۹  عنوان برنامه  توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی افزود: طبق ارزیابی کارشناسان از میان ۳۴  اداره در شهرستان بویراحمد ۵ دستگاه برتر درحوزه صیانت از حقوق شهروندی و ۵ دستگاه برتر در حوزه عفاف وحجاب در سالهای ۹۵ و۹۶ انتخاب که در شورای اداری شهرستان بویراحمد از آنها تجلیل خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بویراحمد  بیان کرد: ایجاد و راه اندازی میز خدمت، تبلیغات محیطی، آموزش کارکنان و مردم، داشتن ملاقات‌های عمومی و بررسی مشکلات مردم، تشویق کارکنان متعهد و مسئولیت پذیر و نیز سرکشی به مناطق مختلف بخش‌ها و روستا‌ها از جمله شاخص‌ها و آیتم‌ها برای انتخاب دستگا‌های برتر بوده است.

پناهی با بیان اینکه  منشور حقوق شهروندی از سیاستهای دولت است و حقوق شهروندان و توجه به کرامت انسانها و مطالبات مردم باید در دستگاههای دولتی مورد توجه قرار بگیرد گفت: هر دستگاه ملزم است منشور حقوق ارباب رجوع و شهروندی را تدوین، چاپ و در دید مردم قراردهد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی