تاریخ انتشار : شنبه 19 ژانویه 2019 - 18:43
کد خبر : 11145

پیش بینی بیش از۴۱ میلیارد اعتبارات ملی راه روستایی در استان

پیش بینی بیش از۴۱ میلیارد اعتبارات ملی راه روستایی در استان

آفتاب دنا:معاون اقتصادی استانداری  کهگیلویه و بویراحمد از پیش بینی  ۴۱ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان اعتبارات ملی راه روستایی و از تخصیص بیش از ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون در این حوضه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از مهر،جعفر گوهرگانی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۵۰۰ کیلومتر راه

آفتاب دنا:معاون اقتصادی استانداری  کهگیلویه و بویراحمد از پیش بینی  ۴۱ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان اعتبارات ملی راه روستایی و از تخصیص بیش از ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون در این حوضه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از مهر،جعفر گوهرگانی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان در حال اجراست و بیش از ۱۰۰ کیلومتر نیز در یک سال گذشته احداث شده است.

معاون اقتصادی استانداری اظهار داشت: همچنین اعتبارات ملی بزرگراه، راه های اصلی و ملی استانی۷۱ میلیارد تومان ابلاغ شد که افزون بر ۴۳ میلیارد تومان آن جذب شده است.

گوهرگانی با بیان اینکه بزرگراه های استان ۱۵۹ کیلومتر هستند، گفت: ۱۳ کیلومتر این بزرگراهها در یک سال گذشته احداث شده و هم اکنون ۲۸۰ کیلومتر راه اصلی نیز در استان در دست احداث داریم و هفت کیلومتر نیز تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اعتبارات بیمارستانهای استان تصریح کرد: پیش بینی اعتبارات برای سه بیمارستان در استان ۵۵ میلیارد و ۸۱۳ میلیون تومان است که تاکنون ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی