تاریخ انتشار : دوشنبه 31 دسامبر 2018 - 23:13
کد خبر : 10899

خوشبختانه ثبت احوال استان به توفیقات زیادی دست یافته و از هویت سنتی به هویت الکترونیکی رسیده است

خوشبختانه ثبت احوال استان به توفیقات زیادی دست یافته و از هویت سنتی به هویت الکترونیکی رسیده است

آفتاب دنا : به مناسبت هفته ثبت احوال مدیرکل و کارکنان ثبت احوال استان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار  کردند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از تلاشهای مدیرکل  و پرسنل ثبت احوال استان تشکر وقدردانی کرد و با اشاره به ماموریتهای ثبت احوال گفت: آمار،

آفتاب دنا : به مناسبت هفته ثبت احوال مدیرکل و کارکنان ثبت احوال استان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار  کردند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از تلاشهای مدیرکل  و پرسنل ثبت احوال استان تشکر وقدردانی کرد و با اشاره به ماموریتهای ثبت احوال گفت: آمار، پایه اصلی هر تصمیم و برنامه ریزی اصولی، علمی و منطقی به لحاظ کمی و کیفی منابع انسانی است.

دکتر احمدی اظهار داشت: کشورهایی که آمار پایدار و منسجم تر دارند و براساس آمار و مسئله آمایش و با لحاظ کردن فضا و محیط و شاخص کلیدی نیروی انسانی کار و فعالیت می کنند، موفق تر هستند.

وی با بیان اینکه، برخی آمارها از جمله آمار جمعیت به لحاظ میزان و سطوح سنی پایه و مادر هستند، تصریح کرد: برنامه ریزی برای ایجاد فرصت و ارائه هر نوع خدمت به این گونه آمارهای مهم بستگی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، ثبت احوال،  وقایع حیاتی را از بدو تولد تا مرگ کنترل و ثبت می کند خاطرنشان کرد:   خوشبختانه ثبت احوال استان در این مسیر به توفیقات زیادی دست یافته و  نسبت به  گذشته از هویت سنتی به هویت الکترونیکی رسیده است که شناسایی افراد را در حوزه های مختلف سهل تر و آسانتر نموده است.

استاندار همچنین به مسئله شناسنامه و کارت هوشمند ملی اشاره کرد و گفت: امروزه دنیا به سمت کارت هوشمند ملی حرکت می کند که از طریق آن هم هویت ملی شخص ارائه داده می شود و هم جایگزین شناسنامه، کارت ملی، کارت مالی، کارت تردد، خدمات درمانی، پایان خدمت و … می باشد.

احمدی در پایان اظهار امیدواری کرد:  ثبت احوال در رسیدن به اهداف مورد نظر بخصوص در این دولت گام های موثر و بلندی برای خدمت به مردم بردارد.

ثبت نام کارت هوشمند ملی در استان مراحل پایانی خود را طی می کند

در این دیدارمدیرکل ثبت احوال استان، ضمن ارایه گزارشی از روند توسعه ثبت احوال استان، صدور شناسنامه مکانیزه و ثبت وقایع حیاتی اظهار داشت: در کارت های جدید هوشمند ملی ظرفیت چندین نوع خدمت دیده شده است که در آینده نزدیک با کاربردی نمودن آن، امکان تجمیع دیگر کارت های هوشمند در کارت هوشمند ملی که توسط ثبت احوال صادر می گردد، وجود خواهد داشت.

سید محمد علی تقوی گفت، ثبت نام کارت هوشمند ملی در استان در حال پیگیری و مراحل پایانی خود را طی میکند و تاکنون ببش از ۴۲۰ هزار نفر در استان ثبت نام کرده اند و حدود ۱۰۰ هزار نفر در استان باقی مانده که هنوز برای کارت هوشمند ملی اقدام نکرده اند که این افراد فقط تا پایان سال مهلت ثبت نام دارند و ثبت احوال استان به کمک دفاتر پیشخوان دولت و اداره پست آمادگی دارد در زمان باقیمانده تا پایان سال ثبت نام همه را انجام دهد.

تقوی در پایان این دیدار، مشکل تامین اعتبار و احداث ساختمان ثبت احوال دهدشت را نیز مطرح نمود که استاندار در این خصوص عنوان کرد موضوع پیگیری خواهد شد تا این پروژه هرچه زودتر به سرانجام برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی