تاریخ انتشار : شنبه 15 دسامبر 2018 - 23:45
کد خبر : 10736

ماموریتهای ناجا در استان را با نگاهی علمی و پژوهشی دنبال می کنیم/افراد علاقمند ومحقق را به همکاری در تمامی زمینه های علمی فرا می خوانیم

ماموریتهای ناجا در استان را با نگاهی علمی و پژوهشی دنبال می کنیم/افراد علاقمند ومحقق را به همکاری در تمامی زمینه های علمی فرا می خوانیم

آفتاب دنا : رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع خبرنگاران با تبریک هفته پژوهش گفت: تحقیقات علمی و پژوهشی در هر جامعه‌ای زمینه ساز توسعه و پیشرفت آن جامعه است و رشد علم نیز محصول کارهای پژوهشی است.

آفتاب دنا : رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع خبرنگاران با تبریک هفته پژوهش گفت: تحقیقات علمی و پژوهشی در هر جامعه‌ای زمینه ساز توسعه و پیشرفت آن جامعه است و رشد علم نیز محصول کارهای پژوهشی است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سرهنگ علی تاج الدینی شعار هفته پژوهش در سال ۹۷ را پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی  عنوان کرد وگفت: دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد از سال ۸۷با بهره گیری حداکثری از ظرفیتهای علمی همکاران و نیز اساتید و پژوهشگران برون سازمانی فعالیتهای علمی خود را آغاز وتلاش نموده با حداکثر بهره مندی از قابلیتها و پتانسیلهای نخبگان هم استانی به موضوعات و ماموریتهای انتظامی نگاهی علمی و کارشناسانه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بافت قومی وقبیله ای حاکم بر استان موضوع نزاع وامنیت که از فراوانی وقوع بیشتری نسبت به سایر جرائم برخوردار بوده به عنوان حوزه مطالعات ویژه مشخص و براین اساس تلاش شد بیشتر محورهای فعالیتهای پژوهشی بر این مبنا ودر این راستا صورت پذیرد .

کاهش چشمگیر وقوع نزاع دست جمعی دراستان با انجام کارهای پژوهشی

تاج الدینی با بیان اینکه  با انجام طرحهای تحقیقاتی وپژوهشی گسترده ملی ومنطقه ای پیرامون موضوع  این موضوع خوشبختانه شاهد کاهش چشمگیر وقوع نزاع دست جمعی در استان هستیم خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد در زمینه وقوع نزاع های دست جمعی کاهش چشمگیری داشته به طوریکه امروز در میان استانهایی قرار گرفته ایم که وضعیت بسیار مطلوبی در این زمینه دارند.

وی گفت: دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان تلاش نموده  ضمن تعامل با اساتید پژوهشگر دانشگاههای استان و مراکز علمی همکاران فرهیخته پژوهشگر وعلاقمند را وارد این حوزه کاری نماید و از ظرفیت آنها برای فهالیتهای پژوهشی به خوبی استفاده نماید.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد  در بخش دیگری از سخنانش گفت:  این دفتر با انجام طرحهای پژوهشی و برگزاری میزگردهای علمی  جلسات اندیشه ورزی و تالیف و ترجمه های مورد نظر ماموریتهای ناجا را در استان با نگاهی علمی و پژوهشی دنبال کردیم.

افراد علاقمند ومحقق را به همکاری در تمامی زمینه های علمی فرا می خوانیم

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه اظهار داشت : پس از احصاء نیازهای علمی و اولویتهای پژوهشی وطرح آن در شورای پژوهش با حضور اساتید دانشگاه علوم انتظامی ودیگر دانشگاههای استان اهم نیازها و اولویتها در معرض دید پژوهشگر ونخبگان قرار گرفته و مشتاقانه تک تک افراد علاقمند ومحقق را به همکاری در تمامی زمینه های علمی فرا می خوانیم.

مهمترین اولویتهای پژوهشی دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان در سال ۹۷

تاج الدینی به مهمترین اولویتهای پژوهشی دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان در سال ۹۷اشاره کرد وگفت: جایگاه نخبگان،  قومیتها ومیزان تاثیر آنها در پیشگیری از نزاع های دست جمعی در استان کهگیلویه وبویراحمد ، بررسی عوامل موثر بر قانون گریزی و تاثیر آن بر امنیت اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد ، بررسی راههای پیشگیری از نزاع بر اساس مشارکت مردمی در استان کهگیلویه وبویراحمد، بررسی علل افزایش سرقت داخل خودرو و راهکارهای کاهش آن در شهر یاسوج ،بررسی راهکارهای انتطامی پیشگیری از قاچاق کالا و نقش آن در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی در استان کهگیلویه وبویراحمد و شناسایی راههای توسعه ارتقاء امنیت اجتماعی در جذب گردشگر در استان کهگیلویه وبویراحمد  از مهمترین اولویتهای پژوهشی دفتر تحقیقات کاربردی در سال ۹۷ است.

ارائه دستاوردهای پژوهشی انتظامی استان در نمایشگاه هفته پژوهش

تاج الدینی در پایان به تشریح برنامه ها واقدامات علمی در هفته پژوهش  درسال ۹۷ نیز اشاره کرد وگفت: در نمایشگاه هفته پژوهش استان در غرفه دفتر تحقیقات کاربردی آخرین محصولات و دستاوردهای پژوهشی انتظامی استان جهت آشنایی مردم و پژوهشگران ارائه می شود.

وی برگزاری چند نشست علمی با موضوع مقابله با آسیبهای اجتماعی و حوزه مطالعات ویژه نقش مشارکتهای مردی در کاهش نزاع های دست جمعی با حضور اساتید دانشگاهی یاسوج و هیات رئیسه انتظامی استان در هفته پژوهش را از دیگر برنامه های استان عنوان کرد.

برگزاری کار بست در موضوع نقش پلیس در مدیریت و مهار نزاع های دست جمعی

تاج الدینی از برگزاری دو کاربست  پژوهشی  به صورت همزمان در دو موضوع نقش پلیس در مدیریت و مهار نزاع های دست جمعی و ساماندهی و طراحی پارکهای شهری در ارتقاء امنیت اجتماعی با  حضور هیات رئیسه انتظامی استان در هفته پژوهش خبر داد وگفت:در هفته پژوهش دستاوردهای علمی پژوهشی انتظامی استان از طریق رسانه ها نیز به اطلاع عموم خواهد رسید.

ثبت ایده و نوآوری کارکنان در سامانه نو آوری و شکوفایی پژوهشگاه علوم انتظامی ناجا

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد ثبت ایده و نوآوری کارکنان در سامانه نو آوری و شکوفایی پژوهشگاه علوم انتظامی ناجا وتجلیل از محققین و پژوهش گران درون و برون سازمانی در هفته پژوهش را از دیگر برنامه های دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در هفته پژوهش ذکر کرد .

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی