تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 دسامبر 2018 - 23:47
کد خبر : 10705

جلسه پرسش پاسخ با دانش آموزان نشان دهنده اهتمام جدی مسئولان به مسائل آموزشی و پرورشی است/پیگیری مشکل فضای آموزشی هنرستان آیت الله ملک حسینی در شورای آموزش وپرورش

جلسه پرسش پاسخ با دانش آموزان  نشان دهنده اهتمام جدی مسئولان به مسائل آموزشی و پرورشی است/پیگیری مشکل فضای آموزشی هنرستان آیت الله ملک حسینی در شورای آموزش وپرورش

حسن زاده در جمع بندی سوالات دانش آموزان در موضوعات مختلف آموزشی و خوابگاهی گفت: تمام تلاشم را برای حل مشکلات این هنرستان در شورای آموزش وپرورش انجام خواهم داد تا دانش آموزان این هنرستان با آرامش خاطر به تحصیل بپردازند.

آفتاب دنا : مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در نشست پرسش پاسخ دانش آموزان با مسئولان با تشکر از مدیر و مجموعه عوامل اجرایی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی گفت:  برگزاری نشست های پرسش پاسخ  با مسئولان در تقویت هویت ملی و دینی و وطن دوستی در مدارس بسیار تاثیر گذار است.

وی با اجرای سرود ملی به صورت زنده  از دانش آموزان خواست با احترام به معلمان  در راستای کسب علم ودانش بیش از پیش تلاش کنند.

حسن زاده با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم وزارت آموزش وپرورش و برنامه ششم توسعه سوق دادن دانش آموزان به سمت رشته های فنی وحرفه ای است گفت: با توجه به شرایط اشتغال در کشور دانش آموزان فنی وحرفه ای با کسب مهارت می توانند به راحتی جذب بازار کار شوند وبه توسعه کشور کمک کنند .

وی از اجرای طرح ایران مهارت در مدارس شهرستان بویراحمد خبر داد وگفت: در این طرح دانش آموزان با یک حداقل یک نوع مهارت آشنا می شوند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد حضور فرماندار و مسولان در جلسه پرسش پاسخ با دانش آموزان را نشان دهنده اهتمام جدی مسئولان به مسائل آموزشی و پرورشی در مدارس و دلگرم کننده دانست وگفت: ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس شهرستان بویراحمد در دستور کار قرار گرفته و تلاش می کنیم با نظارت مستمر و دانش افزایی همکاران زمینه ارتقاء کیفی آموزش در مدارس را فراهم نماییم.

وی در جمع بندی سوالات دانش آموزان در موضوعات مختلف آموزشی و خوابگاهی گفت: تمام تلاشم را برای حل مشکلات این هنرستان در شورای آموزش وپرورش انجام خواهم داد تا دانش آموزان این هنرستان با آرامش خاطر به تحصیل بپردازند.

مسئولان آموزش وپرورش  استان در زمینه تامین مواد غذایی هنرستان کشاورزی  را یاری نماید

معاون آموزشی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز در این نشست پرسش پاسخ گفت: آموزش از مولفه های مهم تغییر در جوامع بشری است که باید به این مقوله مهم نگاه ویژه ای در جامعه داشته باشیم.

فرامرز روزبهی با بیان اینکه هنرستان کشاورزی در سال گذشته در دو رشته کشت گیاهان دارویی و پرورش ماهیان سردابی با مشارکت آموزش وپرورش و مرکز تحقیقات راه اندازی شد گفت: این هنرستان از نظر فضای آموزشی با مشکلاتی مواجه است که انتظار می رود با پیگیری فرماندار محترم فضای فعلی به صورت مستقل در اختیار هنرستان قرار بگیرد.

وی به مشکلات مرکز تحقیقات در راه اندازی این هنرستان جهت تربیت نیروی انسانی در بخش کشاورزی اشاره کرد و از مسئولان آموزش وپرورش  استان خواست تا در زمینه تامین مواد غذایی این هنرستان را که به صورت شبانه روزی اداره می شود یاری نماید.

تربیت دانش آموزان ماهر و خلاق  و وفادار به ارزشهای ملی و دینی در فرآیند توسعه بسیار مهم است

مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در این نشست پرسخ پاسخ دانش آموزان با مسئولان نیز با تقدیر وتشکر از حضور فرماندار و سایر مسئولان شهرستانی واستانی در این هنرستان گفت: قرار گرفتن در مسیر توسعه و دستیابی به توسعه پایدار امروز یکی از آرمانهای مهم جامعه بشری است.

سید ولی موسوی گفت: تربیت دانش آموزان ماهر و خلاق  و وفادار به ارزشهای ملی ودینی در فرآیند توسعه بسیار مهم است.

وی هدف اصلی از تشکیل این جلسه را ایجاد فضای تعامل و گفتگو و مطالبه گری دانش آموزان به عنوان مدیران و آینده سازان جامعه اسلامی با مسئولان به صورت چهره به چهره و رو در رو عنوان کرد.

مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه در نظام اسلامی بین مردم و مسئولان هیچ فاصله ای نیست گفت: مهمترین رسالت مسئولان پاسخگویی به مطالبات مردم وخدمت به آنان است.

موسوی افزود : امروز دانش آموزان به عنوان مدیران آینده کشور باید با تمرین مطالبه گری از مسئولان و شناخت دقیق از فرصتها زمینه های حضور خود را در توسعه کشور فراهم نمایند.

وی گفت: امروز مسئولان در میان دانش آموزان آمده اند تا بدانند مطالبات امروز دانش آموزان از آنان چیست و دانش آموزان بتوانند به صورت صریح وشفاف سوالات خود را مطرح نمایند.

وی از برگزاری نشست پرسش پاسخ با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر خبرداد وگفت: در این نشست از ۴۰ نفر از  دانش آموزان نمونه اخلاقی ،علمی و همکارانی که در ارتقاء کیفی سازی آموزش در این هنرستان نقش افرین بودند تجلیل خواهد شد.

گفتنی است در این نشست دانش آموزان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در فضایی صمیمی سوالات خویش را به صورت کتبی وشفایی در حضور مسئولان مطرح کردند و مسئولان نیز با صبر و حوصله به سوالات دانش آموزان در بخشهای مختلف پاسخ دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی