تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 نوامبر 2018 - 17:28
کد خبر : 10611

باید در مقابل جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن ایستادگی کنیم

باید در مقابل جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن ایستادگی کنیم

 آفتاب دنا:جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به جنگی که دشمن در فضای مجازی در جبهه اقتصادی و فرهنگی و حجاب و عفاف راه انداخته اشاره کرد و گفت: آن‌ها با این کار به دنبال تلخ کردن جشن چهل سالگی انقلاب هستند اما مادام که زنان و دختران و مادارن ایثارگران در میدان حضور دارند جشن

 آفتاب دنا:جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به جنگی که دشمن در فضای مجازی در جبهه اقتصادی و فرهنگی و حجاب و عفاف راه انداخته اشاره کرد و گفت: آن‌ها با این کار به دنبال تلخ کردن جشن چهل سالگی انقلاب هستند اما مادام که زنان و دختران و مادارن ایثارگران در میدان حضور دارند جشن چهل سالگی انقلاب را با شکوه هر چه تمام برگزار می‌کنیم.

سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری ظهر امروز در آیین تکریم همسران سپاهیان بازنشسته استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ایستادگی و مقاومت سپاهیان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و نقش همسران آن‌ها در طول دفاع اظهار کرد: در طول دفاع مقدس همسران شما از ۱۶ کشور دنیا اسیر گرفتند.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در هشت سال جنگ تعداد ۴۰ کشور دنیا به صدام و رژیم بعث کمک می‌کردند اما با رهبری مدبرانه امام راحل و بعد از آن رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب کشتی جمهوری اسلامی اکنون در ساحل امن قرار دارد.

این فرمانده به جنگ‌های نیابتی که استکبار و در راس آمریکا در طول سال‌های اخیر به راه انداخته اشاره کرد و گفت: در همین جنگ‌های اخیر بیش از ۸۰ کشور دنیا در سوریه و عراق حضور داشتند.

وی گفت: اما با انگشت آهنین رزمندگان محور مقاومت آن‌ها در سوریه و عراق شکست را پذیرا شدند و اکنون آل سعود نیز در حال جنگ نیابتی با مردم محروم و ستمدیده یمن هستند.

رزمنده و فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان این که همین مردم محروم عربستان را هدف قرار داده‌اند افزود: اگر امروز در کشورهای اسلامی از عراق تا سوریه و افغانستان و یمن و لبنان و غزه در مقابل دشمن ایستاده و دفاع می‌کنند همه به واسطه درسی است که از دفاع مقدس ما آموختند.

وی به سیلی محکمی که انصارالله و حزب‌الله و گردان‌های فاطمیون و حشد الشعبی به گوش یاوه گویان زده‌اند اشاره کرد و گفت: دشمن تاکنون شکست سختی در برابر محور مقاومت خورده است.

این مسؤول با تاکید به این که همه باید از زن و مرد و پیر و جوان پشتیبان نظامی باشیم که خون بهای شهیدان است اظهار کرد: امروز با مقاومت خود در برابر جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن باید ایستادگی کنیم تا پیروزی نهایی کسب شود.

وی به جنگی که دشمن در فضای مجازی در جبهه اقتصادی و فرهنگی و حجاب و عفاف راه انداخته اشاره کرد و گفت: آن‌ها با این کار به دنبال تلخ کردن جشن چهل سالگی انقلاب هستند اما مادام که زنان و دختران و مادارن ایثارگران در میدان حضور دارند جشن چهل سالگی انقلاب را با شکوه هر چه تمام برگزار می‌کنیم.

جانشین سپاه فتح از خانواده ایثارگران خواست تا با الگوبرداری از حضرت زهرا (س) و توکل بر خدا و ثابت قدم بودن همچون دوران دفاع مقدس  در عرصه جنگ اقتصادی هم نقش‌آفرینی کنند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی