تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 نوامبر 2018 - 20:29
کد خبر : 10555

صندوق کارآفرینی امید استان جز ۵ استان برتر کشور در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی عشایر

صندوق کارآفرینی امید استان جز ۵ استان برتر کشور در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی عشایر

آفتاب دنا : دکتر ارسلان حسن پور گفت: صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۷ براساس سهمیه رتبه پنجم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی عشایر در بین صندوق های کارآفرینی ۳۱ استان کشور را کسب کرد.

آفتاب دنا : مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۷ براساس سهمیه رتبه پنجم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی عشایر در بین صندوق های کارآفرینی ۳۱ استان کشور را کسب کرد.

دکتر ارسلان حسن پور ، میزان اعتبارات جذب شده این صندوق از محل تسهیلات اشتغال روستایی عشایری در سال جاری نسبت به مبلغ ابلاغی را ۱۲۴ درصد  عنوان کرد و اظهار داشت:امسال ۱۷۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل منابع مالی روستایی عشایر به صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد.

وی ابراز داشت: این صندوق از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۹۸ طرح اشتغالزا اجرا کرده است.

حسن پور بیان کرد: مجموع طرح های معرفی شده به صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد را ۸۰۰مورد ذکر کرد و افزود: میزان سرمایه گذاری این طرح ها ۲۶۰ میلیارد ریال است.

وی گفت:در سال جاری ۲۲۱میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل تسهیلات روستایی عشایر به متقاضیان راه اندازی طرح های اشتغالزا در این استان پرداخت شده است.

حسن پور گفت: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت و معدن، کشاورزی و فناوری اطلاعات، ورزش و خدمات پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۱۲ هزار فقره تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه به فعالیتهای دولت در استان اشتاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای دولت یازدهم تا پایان سال ۱۳۹۶، ۱۲ هزار و ۹۲۴ فقره تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید در این استان پرداخت شده است.

حسن پور بیان کرد: در این مدت یک هزار و ۳۳۹ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال تسهیلات اشتغال، ازدواج و وام‌های ضروری به متقاضیان در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۲۸۶ فقره در سال ۱۳۹۶ پرداخت شده است.

حسن پور تعداد تسهیلاتی را که در دولت دهم از سوی این صندوق در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد را چهار هزار و ۱۰۶ فقره و به میزان ۲۶۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

وی بیان کرد: با توجه به این آمار پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در این استان حدود پنج برابر شده است.

گفتنی است صندوق کارآفرینی امید براساس برآورد استانداری کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه های برتر پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در این استان بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی