تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 اکتبر 2018 - 7:07
کد خبر : 10351

خدمت‌رسانی کاروان سلامت هلال احمر به بیش از ۳هزار نفر درکهگیلویه وبویراحمد

خدمت‌رسانی کاروان سلامت هلال احمر به بیش از ۳هزار نفر درکهگیلویه وبویراحمد

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،مهدی نویدی گفت: با استقرار این کاروانهای سلامت در همین مدت ۳ هزار و ۴۴۸ از خدمات هلال احمر بهره مند شدند و تعداد یک هزار و ۱۴۳ بسته حمایتی به ارزش یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال توزیع شد.

آفتاب دنا :معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:تعداد ۱۳ برنامه کاروان‌ سلامت  در مناطق مختلف استان در هفت ماهه سال جاری برای خدمت رسانی به مردم استقرار پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،مهدی نویدی  گفت: با استقرار  این کاروانهای سلامت در همین مدت ۳ هزار و ۴۴۸  نفر از خدمات هلال احمر بهره مند شدند و تعداد یک هزار و ۱۴۳ بسته حمایتی به ارزش یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال توزیع شد.

وی تعداد بهره‌وران طرح همای رحمت را سه هزار و ۸۶۲ نفر عنوان کرد و افزود: تعداد ۳۲ سفره مهربانی با حضور دو هزار و ۷۲۵ بهره‌ور با اعتبار ۱۷۹ میلیون ریال برگزار شد.

نویدی با بیان اینکه طرح حمایت ماندگار در ۷ شعبه جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود، عنوان کرد: در این طرح ۱۲۱ هزار و ۹۵۰ سی سی خون ارائه شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر  استان کهگیلویه و بویراحمد به طرح ارمغان مهر جمعیت هلال احمر در استان اشاره  کرد و گفت:در این طرح ۹۰۰ جلد نوشت‌افزار میان ۴۰۰ خانوار به ارزش  ۵۴۰ میلیون ریال اهدا شد.

نویدی در خصوص اعضای چهارگانه امور داوطلبان جمعیت هلال احمر اشاره کرد و‌ گفت: ۳ هزار و ۶۱۷ داوطلب در ۴ گروه مهارت، حمایت، هدایت و مشارکت جمعیت هلال احمر به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

وی از ارسال ۷۶۷ نفر برای صدور کار عضویت تا مهرماه سال جاری برای داوطلبین  عضویت در امور داوطلبان هلال احمر خبرداد وگفت: در طرح خیر ماندگار هلال احمر امسال ۲۰۰ نفر شرکت کردند و تعداد ۳۹ نفر از پزشکان و پرستاران نیز در این برنامه ها با هلال احمر استان همکاری داشتند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر  استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: آموزش همگانی در راس همه آموزش‌ها قرار دارد و گسترش آن سرمایه‌گذاری با ارزشی است که جمعیت هلال احمر استان استفاده از ابزارها و روش‌های جدید در آموزش در راستای تاثیر گذاری بیشتر را مورد توجه قرار می دهد.

نویدی استفاده از ظرفیت پزشکان خیر ،داروخانه ها ودندان پزشکان جهت خدمت رسانی به بیماران نیازمند را از برنامه های این معاونت بر شمرد وگفت: اقدامات هلال احمر در راستای حلقه اتصال توان توانمندان و نیاز نیازمندان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی