تاریخ انتشار : دوشنبه 10 سپتامبر 2018 - 2:13
کد خبر : 10131

تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی با شور و نشاط و لبخند دانش‌آموزان اندیشیده شده است/دانش‌آموزان و فرهنگیان با اطمینان خاطر درمهرماه روانه کلاس‌های درس می شوند

تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی با شور و نشاط و لبخند دانش‌آموزان اندیشیده شده است/دانش‌آموزان و فرهنگیان با اطمینان خاطر درمهرماه روانه کلاس‌های درس می شوند

امراد دانش پایه با اشاره به فرارسیدن مهرماه و آغاز باز گشایی مدارس گفت: : همه تمهیدات لازم در آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در قالب پروژه مهر انجام گرفته تا دانش‌آموزان و فرهنگیان با اطمینان خاطر بیشتری درمهرماه روانه کلاس‌های درس شوند.

آفتاب دنا : معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت:نقش آموزش وپرورش درتربیت نیروی کارآمد و متخصص برای آینده کشور یک نقش کلیدی است که بدون توجه به آن، توسعه در ابعاد گوناگون ممکن نخواهد بود.

خدامراد دانش پایه در گفتگو با خبرنگار نسیم دنا با اشاره به فرارسیدن مهرماه و آغاز باز گشایی مدارس گفت: : همه تمهیدات لازم در آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در قالب پروژه مهر انجام گرفته تا دانش‌آموزان و فرهنگیان با اطمینان خاطر بیشتری درمهرماه  روانه کلاس‌های درس شوند.

وی با بیان اینکه پروژه مهر نمادی از برنامه‌های عملیاتی آموزش و پرورش است، افزود: هدف از اجرای این پروژه آغاز سال تحصیلی آتی با شور و نشاط و لبخند دانش‌آموزان در فضایی زیبا و شاداب است.

همه در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به دنبال اجرای پروژه مهر هستند

دانش پایه  با بیان اینکه همه در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به دنبال اجرای پروژه مهر هستند، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که مدارس به بهترین نحو و با کیفیت بهتر از گذشته در مهرماه سال تحصیلی ۹۷-۹۸ بازگشایی شوند.

وی گفت:  با درایت وتدبیر مدیر محترم آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در شورای آموزش و پرورش استان راهکارها وتدابیر لازم جهت رفع نیازهای تجهیزات و فضای آموزشی اندیشیده شده و برخی اقدامات در حال انجام است و انشاء الله درآغاز سال تحصیلی با کمبود فضا مواجه نخواهیم شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی در زمینه هماهنگی و تمهید مقدمات لازم برای بازگشایی مدارس و ‌آماده‌سازی فضاهای فیزیکی مدارس تصریح کرد: مدرسه خوب مدرسه‌ای است که بوی مهربانی و زندگی از‌ آن به مشام می‌رسد و دانش‌آموزان با حضور در چنین مدرسه‌ای اعتماد به نفس، مهارت، صداقت و تربیت اسلامی و اخلاق دینی می‌آموزند.

وی اظهارامیدواری کرد: امسال مهری متفاوت و با رضایت کامل فرهنگیان عزیز داشته باشیم و با شروع سال تحصیلی شور و نشاط در فضای آمورش و پرورش موج بزند و یک روز به یادماندنی در دفتر خاطرات دانش آموزان ثبت شود.

کار تعلیم وتربیت بدون مشارکت دستگاههای مختلف وخانواده ها میسر نخواهد بود

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد به نقش وجایگاه مهم آموزش وپرورش اشاره کرد وگفت: آموزش وپرورش زمینه ساز رشد فکری واخلاقی افراد در جامعه است وهمه مردم ،نهادها و سازمانها در تحقق اهداف آن سهیم هستند وکار تعلیم وتربیت بدون مشارکت دستگاههای مختلف اجرایی وخانواده ها میسر نخواهد بود.

دانش پایه در همین زمینه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش را می توان مهمترین اندام و به منزله قلب پیکره جامعه دانست که هرگونه آسیبی به آن، موجب زیان سایر بخش ها می شود چرا که وظیفه آموزش و پرورش تربیت نیروی آگاه، کارآمد و متعهد برای کشور است.

وی با اشاره به اینکه تقویت آموزش و پرورش می تواند موجب شکوفایی سایر بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شود افزود: نگاه به تاریخ مللهای مختلف ، بیان کننده این واقعیت است که دوران شکوفایی و درخشش آنها با رشد و پویایی نظام های آموزشی مقارن بوده است وهمه این کشورها، از آموزش و پرورش توانمند و کارآمد برخوردار بوده اند.

انتخاب مدیران بر اساس بخشنامه انتخاب وانتصاب مدیران

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در پاسخ به سوالی در رابطه با انتخاب مدیران نیز گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد انتخاب مدیران از میان افراد شایسته مدیریت است و بر این اساس مدیران مدارس در این شهرستان  بر اساس بخشنامه انتخاب وانتصاب مدیران از طریق آزمون و براساس ضوابط و انجام مصاحبه برگزیده شدند.

آموزش و پرورش متعلق به همه است

دانش پایه با بیان اینکه نقش آموزش وپرورش در توسعه وتعالی همه جانبه کشور برکسی پوشیده نیست گفت: آموزش و پرورش متعلق به همه است و همه مردم، نهاد ها و سازمان ها در تحقق اهداف تعلیم و تربیت سهیم هستند و کار تعلیم و تربیت بدون مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی به ثمر نخواهد رسید.

وی افزود : آموزش و پرورش زمینه ساز رشد فکری و اخلاقی انسان های یک جامعه پویا است وبستر ساز راه کمال انسان به سوی سعادت و خوشبختی است.

وی به تاکید های مکرر رهبر فرزانه انقلاب نسبت به کمک همه دستگاه های اجرایی به آموزش و پرورش اشاره و خاطر نشان کرد: هزینه کردن در دستگاه تعلیم و تربیت سرمایه گذاری است و هر دستگاهی به آموزش و پرورش کمک کند در واقع به پیشرفت خود و جامعه کمک کرده است.

پیش‌بینی ۶۷ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در شهرستان بویراحمد

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد به جمعیت ۶۳ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز شهرستان بویراحمد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سالانه حدود ۳ تا ۵ هزار نفر به جمعیت دانش‌آموزی مرکز استان اضافه می‌شود، پیش‌بینی می‌کنیم تا حدود ۶۷ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید داشته باشیم.

دانش پایه در پایان موفقیتهای دانش آموزان وفرهنگیان آموزش وپرورش این شهرستان در سال تحصیلی گذشته را نوید بخش آینده ای روشن برای این دیار دانست واظهار امیدواری کرد با تدبیر و برنامه ریزی اصولی در سال تحصیلی جدید شاهد موفقیتهای بیشتر دانش آموزان در عرصه های ملی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی