تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 سپتامبر 2018 - 15:36
کد خبر : 10103

از طرح‌ها و کسب و کارهای کوچک در روستاها جهت اشتغال پایدار حمایت می‌شود/پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی به ۳۸۱ طرح

از طرح‌ها و کسب و کارهای کوچک در روستاها جهت اشتغال پایدار حمایت می‌شود/پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی به ۳۸۱ طرح

به گزارش آفتاب دنا ، ارسلان حسن‌پور با بیان اینکه ۱۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به این طرح‌ها اختصاص داده شده افزود: با اجرای این طرح‌ها برای ۴۰۶ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

آفتاب دنا : مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۸۱ طرح، تسهیلات اشتغالزایی از محل صندوق کارآفرینی  امید دریافت کردند.

به گزارش آفتاب دنا ، ارسلان حسن‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به این طرح‌ها اختصاص داده شده افزود:  با اجرای این طرح‌ها برای ۴۰۶ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

وی عنوان کرد: بیشتر این طرح‌ها در زمینه کشاورزی، صنایع دستی، گردشگری، فناوری اطلاعات و عمدتاً در تکمیل زنجیره تولید هستند.

کلنگ‌زنی اولین سردخانه شهرستان دنا و کارخانه فرآورده‌های لبنی گچساران در هفته دولت

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ‌زنی اولین سردخانه شهرستان دنا و کارخانه فرآورده‌های لبنی در گچساران در هفته دولت خبر داد و گفت: طرح پرورش شترمرغ در کهگیلویه و کارخانه تولید سرکه در کاکان از طرح‌های در دست اقدام جهت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی است.

ارسلان حسن‌پور به کلنگ‌زنی ۹۳ طرح توسعه روستایی از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید در هفته دولت اشاره کرد و گفت: طرح‌ کارخانه فرآورده‌های لبنی با سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر به صورت مستقیم به نمایندگی از ۹۳ طرح توسعه روستایی که از تسهیلات این صندوق استفاده کرد توسط استاندار و نماینده مردم باشت و گچساران در مجلس کلنگ‌زنی شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون در شهرستان گچساران از محل اعتبارات توسعه روستایی مبلغ ۵۷ میلیارد ریال تسهیلات معرفی شده که ۲۰ میلیارد ریال پرداخت شده و ۳۰ میلیارد دیگر مصوب و در مرحله انعقاد قرار داد است.

تسهیلات اشتغالزایی روستایی گامی مهم جهت توسعه زیرساختها

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات اشتغالزایی روستایی را گامی مهم در جهت توسعه زیرساخت ها دانست و تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه روستایی قابلیت‌های فراوانی دارد که باید در این زمینه گام‌هایی برداشته شود.

حسن‌پور با بیان اینکه رویکرد صندوق کارآفرینی امید استان حمایت از طرح‌های روستایی است، گفت: طرح‌های روستایی که بازار اشتغال مناسبی داشته و تولید محور باشند مورد حمایت این صندوق قرار می‌گیرند.

آمادگی کامل  صندوق کارآفرینی امید جهت جهت توانمندسازی کارآفرینان و متقاضیان اشتغال در روستاها

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با اشاره به توجه صندوق کارآفرینی امید به کسب و کارهای کوچک و اشتغالزا در روستاها گفت: از طرح‌ها و کسب و کارهای کوچک در روستاها جهت اشتغال پایدار حمایت می‌شود.

حسن پور در پایان تاکید کرد: صندوق کار آفرینی امید آمادگی کامل خود را جهت جهت توانمندسازی کارآفرینان و متقاضیان اشتغال در روستاها اعلام نموده و پیگیری مستمر جهت رونق اشتغال پایدار در استان را خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی