تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 12:06
کد خبر : 18882

پیام تبریک مدیر کل صدا وسیمای استان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیر کل صدا وسیمای استان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

آفتاب دنا: مدیر کل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد،طی پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صدا وسیمای استان کهگیلویه و بویر احمد، متن پیام امیر رئوف به شرح زیر است.بسم الله الرحمن الرحیم۲۷ اردیبهشت به نام روز

آفتاب دنا: مدیر کل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد،طی پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صدا وسیمای استان کهگیلویه و بویر احمد، متن پیام امیر رئوف به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
۲۷ اردیبهشت به نام روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است هر چند در عصرارتباطات و فناوری اطلاعات هر روز را می توان به این نام خواند چرا که زندگی بشرامروز بدون استفاده از فناوری های متنوع ارتباطی اگر نگوییم محال اما مشکل است در این میان اما نقش تولید کنندگان محتوی و پیام، ویژه و برجسته تر از فناوری های موجود است چرا که این افراد هستند که فناوری را برای تولید پیام در اختیار گرفته و تلاش می کنند مخاطبان را با آنچه خود می اندیشند همراه و همگام سازند.
در دنیایی که سردمداران شبکه های متعدد رسانه ای این ابزار را برای کسب سود بیشتر به هر قیمتی در اختیار گرفته و به دنبال ایجاد دهکده جهانی بر اساس اندیشه باطل لیبرال دمکراسی غرب هستند در جمهوری اسلامی ایران فعالان ارتباطات و روابط عمومی می کوشند تا پیامهای فاخر در طراز نظام اسلامی خود تولید کنند پیام هایی که رنگ انسانیت ، خدا باوری، اخلاق محوری داشته باشد و بذر امید را در دلهای انسانهای آزاد اندیش و عدالت خواه بکارد .
روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک می گویم و امید وارم همه ما که گام در این مسیر متعالی گذاشته ایم با توجه به اصل خود شناسی بصیرت افزای جامعه خود باشیم.
امیر رئوف مدیر کل صدا وسیمای کهگیلویه و بویر احمد
روابط عمومی شبکه دنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی