تاریخ انتشار : یکشنبه 28 سپتامبر 2014 - 0:19
کد خبر : 1939

کهگیلویه و بویراحمدی ها پرچمدار از خودگذشتگی هشت سال دفاع مقدس هستند

کهگیلویه و بویراحمدی ها پرچمدار از خودگذشتگی هشت سال دفاع مقدس هستند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت : جوانان کهگیلویه و بویراحمدی پرچمدار پیشقراولی و از خودگذشتگی در هشت سال دفاع مقدس هستند. سردار یونس امیری در گفت و گو با خبرنگار نسیم دنا افزود: دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران اسلامی است و این ملت تا آخرین قطره خون خود از این نظام

81327060-5975877فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت : جوانان کهگیلویه و بویراحمدی پرچمدار پیشقراولی و از خودگذشتگی در هشت سال دفاع مقدس هستند.

سردار یونس امیری در گفت و گو با خبرنگار نسیم دنا افزود: دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران اسلامی است و این ملت تا آخرین قطره خون خود از این نظام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و خاطره رشادتهای شهدا و رزمندگان بیان کرد: باید در چنین روزهایی رشادت های دلیرمردانه شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز را تبیین کنیم.

سردار امیری اظهار کرد: کهگیلویه وبویراحمد با تقدیم یکهزار و ۸۰۰شهید در هشت سال دوران دفاع مقدس و بیشترین سهم اعزامی به جبهه های جنگ، رتبه اول اعزام به جبهه ها را نسبت به جمعیت از آن خود کرد.

وی عنوان کرد: جوانان دلیر این استان با گذشتن از جان و خانواده خود برای دفاع از کیان ایران در مقابل دشمنان مجاهدانه ایستادگی کردند.

فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان ونوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی