تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آگوست 2022 - 13:42
کد خبر : 22868

دستگاهها باید یک حرکت همه جانبه در حمایت از ورزش داشته باشند

رضا جنتی

دستگاهها باید یک حرکت همه جانبه در حمایت از ورزش داشته باشند

دستگاهها باید یک حرکت همه جانبه در حمایت از ورزش داشته باشند
هرچه امکانات و تعداد باشگاه های ورزشی و برنامه‌های ورزشی در جامعه بیشتر شود، همان مقدار مراجعه به بیمارستان‌ها، مراکز ترک اعتیاد و ندامتگاه‌ها کمتر خواهد شد.

خبرنگار:رضا جنتی

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت اظهار داشت: هر چه ما در حوزه ورزش تلاش و حمایت کنیم و برنامه ریزی بهتری داشته باشیم، همان مقدار از آسیب های اجتماعی در جامعه کاسته می شود. سلامت، پویایی و نشاط جامعه در گرو حمایت از برنامه‌های ورزشی است.


وی با تاکید بر نقش ورزش در سلامت جامعه، گفت: هرچه امکانات و تعداد باشگاه های ورزشی و برنامه‌های ورزشی در جامعه بیشتر شود، همان مقدار مراجعه به بیمارستان‌ها، مراکز ترک اعتیاد و ندامتگاه‌ها کمتر خواهد شد.


عسکری تصریح کرد: دستگاهها باید یک حرکت همه جانبه در حمایت از ورزش داشته باشند امروز ورزش یکی از نیازهای اصلی جامعه است که در حوزه های مختلف و عرصه های مختلف بتوانیم برنامه های مختلف ورزش و جوانان را پشتیبانی کنیم.


عسکری، بر لزوم ورود بیشتر بخش خصوصی و جلب حمایت خیرین ورزشی تأکید کرد و گفت: حضور خیرین در راستای توسعه زیرساختهای ورزشی و حمایت از برنامه های ورزشی ، نیاز ورزش است.

وی گفت: استقبال عمومی و توقع از ورزش در سطح شهرستان روبه گسترش است و اگر حمایت مسئولین از ورزش بیشتر نشود با توجه به اینکه هزینه ها در ورزش بسیار بالاست، با اعتبارات و منابع موجود نمی توانیم جوابگوی تمامی این نیازها باشیم. شهر فقط به مسایل عمرانی و اقتصادی خلاصه نمی شود و بحث مسوولیت اجتماعی و فرهنگی از جمله امور بسیار مهمی است که باید برای آنها برنامه و سرمایه داشته باشیم.


مهدی عسکری رئیس اداره ورش و جوانان باشت با تقدیر و تشکر از حمایت های جناب حسین پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گرامی فرماندار شهرستان و دهقان مدیر کل ورزش و جوانان گفت:ورزش می تواند نا هنجاری های جامعه را از بین ببرد و این وقتی انجام می گیرد که ورزش، دغدغه ی خانواده ها گردد.


وی همچنین در رابطه با نقش اسپانسرینگ در باشگاه های ورزشی گفت:
باتوجه به اوضاع اقتصادی کنونی، حمایت مالی از تیم های باشگاهی و هیاتهای ورزشی می تواند تاثیر بسزایی درکشف استعدادهای نهفته، مطرح سازی و معرفی ورزشکاران و باشگاه ها داشته باشد.

وبدینوسیله آمادگی همکاری، همیاری و تعامل مثبت و کارا با ادارات و خیرین ورزش یار را اعلام میکنیم .

📸گزارش تصویری
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی