تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آوریل 2024 - 17:19
کد خبر : 26815

پیام تسلیت سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

پیام تسلیت سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
درگذشت مرحوم حاج امرالله خرسندیان،پدرگرامی « شهیدان گرانقدر الله کرم،الله کس و محمد خرسندیان » از ستارگان درخشان هشت سال دفاع مقدس، ونمونه‌های بارز صبر و ایثار موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

آفتاب دنا : سرپرست اداره کل آموزش و پرورش  استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت« پدر شهیدان الله کرم،الله کس و محمد خرسندیان » از ستارگان درخشان هشت سال دفاع مقدس ونمونه‌های بارز صبر و ایثار را به مردم شریف استان و خانواده گرامی آن مرحوم، تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، متن پیام تسلیت محمد جمالی ، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَهُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ

خانواده معزز شهیدان خرسندیان

درگذشت مرحوم حاج امرالله خرسندیان،پدرگرامی « شهیدان گرانقدر الله کرم،الله کس و محمد خرسندیان » از ستارگان درخشان هشت سال دفاع مقدس، ونمونه‌های بارز صبر و ایثار موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

پدر مهربانی که خالصانه و برای رضایت حضرت حق، عزیزترین سرمایه‌های خویش را در دفاع از اسلام هدیه کرد تا حافظ و پاسدار دین مبین اسلام باشند.

نام پدر مؤمن، انقلابی و ولایی که با نام و حماسه‌آفرینی فرزندان برومند ، فداکار و حماسه آفرینش عجین شده است، در حافظه تاریخی میهن اسلامی ماندگار خواهد بود و اهتمام ایرانیان را به تربیت انسان‌های مجاهد و آماده ایثار و جانفشانی در عرصه‌های دفاع از استقلال، تمامیت ارضی، امنیت ملی و آرمان‌های متعالی و عزت‌آفرین اسلام ناب محمدی (ص) و ایران عزیز دوچندان خواهد نمود.

بی‌شک روح آن عزیز سفر کرده با هدیه کردن سه فرزند شهیدش در راه خداوند، حضرت سیدالشهدا و خاک ایرانِ اسلامی‌ در آرامش بوده و اجرش با پروردگار متعال خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم  شهیدان خرسندیان به نیابت از جامعه بزرگ فرهنگی و دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد، این ضایعه غم انگیز را به بیت داغدار ، معزز و معظم شهیدان خرسندیان و ارادتمندان خانواده‌های مکرم شهدا تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندان شهیدش و برای داغدیدگان و سوگواران مکرم، صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.روش شاد و یادش گرامی باد.

 

             محمد جمالی

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

«حاج امراله خرسندیان» پدر معظم شهیدان «اله کرم ، اله کس و محمد خرسندیان» 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی