تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 آگوست 2022 - 9:32
کد خبر : 22735

نگاه توسعه ای مدیران باعث توسعه همه جانبه ی روستاهای بخش بوستان شد

رضا جنتی

نگاه توسعه ای مدیران باعث پیشرفت همه جانبه ی روستاهای بخش بوستان شد

نگاه توسعه ای مدیران  باعث پیشرفت همه جانبه ی روستاهای بخش بوستان شد
توسعه امروز روستاهای باشت مدیون نگاه توسعه ای مدیران می باشد.

مراسم تودیع و معارفه بخشداران مرکزی و بوستان


بخشدار سابق بوستان گفت ؛ توسعه امروز روستاهای باشت مدیون نگاه توسعه ای مدیران می باشد.


مجید محمدی فر بخشدار بوستان در آیین تکریم و معارفه بخشداران باشت و بوستان که با حضور مدیران شهرستان باشت و‌مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری برگزار شده بود افزود ؛ اگه امروز چهره روستاهای شهرستان باشت با دهه هشتاد متفاوت شد ناشی از نگاه توسعه ای بود که در افکار مدیران وقت و جامعه ایجاد گردیده .

وی افرود ؛ تا قبل از سال ۹۰ شهرستان باشت با بحران مهاجرت روستاییان به شهرهای گچساران و باشت مواجه بود اگر آن روند ادامه پیدا میکرد امروز خیلی از روستاهای باشت خالی از سکنه بود.

محمدی افزود ؛ از ابتدای دهه ۹۰ با نگاه توسعه ای که مدیران وقت داشتند و با بسیج امکانات و زیرساخت ها و اجرای طرح‌های خوب روستایی شرایط روستاهای شهرستان متفاوت گردید و امید به زندگی در روستاها افزایش و مردم به ماندن در روستاها ترغیب شدند.

بخشدار سابق بوستان افزود ؛ طرحهای و مجتمع های بزرگ آبرسانی به روستاهای شهرستان باشت از دهه ۹۰ استارت خورد و همچنین گازرسانی و زیرسازی ،بهسازی و آسفالت روستاها در دستور کار قرار گرفت و امروز سیما و مبلمان روستاهای شهرستان متحول گردید.

محمدی گفت تا قبل از سال ۹۰در بخش بوستان با حدود ۵۰روستای دارای سکنه تنها ۶روستا از نعمت گاز برخوردار بود اما با اجرای طرح نهضت گازرسانی به روستاها هم اکنون سه روستای دیگر مونده که گازرسانی به آن صورت نگرفته و‌‌در دست اقدام هست که اگر این سه روستا انجام بگیرد صددرصد روستاهای بخش بوستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند .
بخشدار بوستان گفت. تا قبل از سال ۹۰ یک متر فضای ورزشی در بخش بوستان احداث نشده بود که حدود ۹زمین چمن مصنوعی در بخش بوستان احداث و یک سالن ورزشی چند منظوره عملیات اجرایی آن شروع شد.
محمدی تصریح کرد ؛ در بحث زیرسازی و آسفالت روستاها در بخش بوستان از مجموع کل روستاهای بخش فقط چهار روستا قبل از سال ۹۰طرح هادی آن اجرا شده بود که در سال ۹۷و۹۸اعتبار خوبی از ناحیه بنیاد مسکن به باشت تخصیص داده شد ودر ۳۵روستای بخش عملیات اجرای طرح هادی و زیرسازی ،بهسازی و آسفالت صورت گرفت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دوران مسوولیت خود در بخش در حوزه های مختلف کشاورزی ،گردشگری ،برق رسانی ، اشتغال ، راههای ارتباطی و دهیاری‌ها افزود با اجرای این طرح‌ها چهره روستاهای بخش بوستان دگرگون و مهاجرت از شهر به روستا افزایش پیدا کرده بطوری که ۷۰درصد متقاضیان پروانه های ساخت در روستاها افرادی هستند که در شهرها سکونت دارند و خواستار برگشت به روستاها هستند.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری آحاد مختلف مردم و‌مدیران شهرستان با مجموعه بخشداری بوستان برای بخشدار جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی