تاریخ انتشار : شنبه 12 ژانویه 2019 - 0:24
کد خبر : 11073

مشکلات فضای آموزشی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج رفع می‌شود

مشکلات فضای آموزشی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج رفع می‌شود

آفتاب دنا : فرماندار بویراحمد بر رفع مشکلات فضای اموزشی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج تأکید کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، شاهرخ کناری در نشست شورای آموزش و پرورش تاسیس هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی  را اقدامی ارزشمند و ماندگار  برای تربیت نیروی انسانی ماهر در بخش کشاورزی  دانست و گفت:  این هنرستان

آفتاب دنا : فرماندار بویراحمد بر رفع مشکلات فضای اموزشی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، شاهرخ کناری در نشست شورای آموزش و پرورش تاسیس هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی  را اقدامی ارزشمند و ماندگار  برای تربیت نیروی انسانی ماهر در بخش کشاورزی  دانست و گفت:  این هنرستان در محوطه‌ فضای  اداری  در آن  واقع شده و مشکلاتی را برای عوامل اجرایی هنرستان  و دانش‌آموزان  بوجود آورده است.

فرماندار بویراحمد افزود: آموزش  وپرورش  بویراحمد ظرف  یک هفته آینده  با دعوت  از فرمانده سپاه فتح استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، ‌ رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان،  فرماندار  و مدیرکل آموزش وپرورش استان  جلسه ای ویژه  جهت تعیین تکلیف فضای آموزشی هنرستان کشاورزی در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش  استان برگزار می‌کند.

 وی به پتانسیل استان در بخش کشاورزی اشاره کرد: در زمینه گیاهان دارویی و مزارع پرورش ماهی جز استانهای  دوم کشور هستیم ودر این زمینه در کشور حرفهای مهمی بر گفتن داریم.

این مسوول گفت: این هنرستان می‌تواند به صورت پایلوت در شهرستان برای تربیت نیروی ماهر در بخش  کشاورزی باشد و بعدا به بقیه شهرستان‌های استان تسری داده شود.

فرماندار  شهرستان بویراحمد  به مشکلات فضای آموزشی شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: بسیاری از مدارس این شهرستان شرایط مناسبی ندارند که لازم است آموزش وپرورش شهرستان با استانداری و سازمان مدیریت برای برون رفت از این  شرایط و احداث مدارسی ایمن برای تحصیل دانش آموزان مکاتبه کند.‌‌

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد  نیز از تلاش‌ها و تعامل  خوب  مرکز تحقیقات و آموزش و پرورش در راه‌اندازی این هنرستان  که به صورت  وابسته  اداره می شود تقدیر کرد و گفت: در این هنرستان  قریب به ۱۰۰ دانش آموز  در دو رشته گیاهان دارویی و شیلات  که مورد  نیاز استان هست  به صورت شبانه روزی  مشغول تحصیل هستند.

علی حسن‌زاده مهمترین  مشکل فعلی این هنرستان را نبود فضای  آموزشی  مستقل دانست و از سازمان جهاد کشاورزی استان و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان  خواست  با تعامل و همفکری فضای  مستقلی را  در  اختیار این هنرستان قرار  دهند.
معاون پشتیبانی  و اداری مالی سازمان جهاد کشاورزی استان  نیز در این  جلسه از عزم جدی برای حل مشکل فضای فیزیکی هنرستان کشاورزی آیت الله‌ملک حسینی  خبر داد‌.

باقرزاده گفت: این موضوع  در دستور کار  سازمان جهاد کشاورزی استان  است  و انشالله   بزودی حل خواهد شد.
وی از فرماندار شهرستان بویراحمد  خواست با مکاتبه و رایزنی با سپاه فتح استان  بخشی از فضای  این هنرستان را   که در اختیار دارند  نیز در اختیار هنرستان  قرار  گیرد تا با احداث  کارگاه‌ها زمینه کار عملی دانش‌آموزان  در محوطه هنر‌ستان  فراهم شود.

در پایان مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی  از ورود فرماندار  شهرستان بویراحمد  به  مشکل فضای آموزشی هنرستان کشاورزی  تقدیر کرد و گفت: همه مسولان شهرستانی و استانی  مرتبط از این هنرستان بازدید کرده‌اند و در جریان مشکلات این هنرستان قرار  دارند.

سید ولی موسوی  با بیان اینکه جلسات متعددی  با مسولان برگزار شده و متأسفانه  مشکل فضای آموزشی هنرستان کشاورزی  همچنان لاینحل  باقی مانده  گفت: انتظار  می‌رود با تدبیر فرماندار محترم شهرستان بویراحمد این فضای  آموزشی  به صورت مستقل جهت  آموزش  مطلوب دانش آموزان  و توسعه رشته های بخش کشاورزی در اختیار این هنرستان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد:  فضای  اداری و آموزشی  با هم همخوانی ندارد و کنترل دانش آموزان  در چنین  فضایی سخت و مشکل آفرین  هست  که هر لحظه  امکان حادثه تلخی وجود دارد.

در این جلسه حکم اعضای جدید شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد  توسط فرماندار به آنها  اهدا شد.

بررسی  فضای های  آموزشی آسیب دیده  از زلزله  و چگونگی برگزاری  هفته شوراهای  آموزش وپرورش  و بررسی  وضعیت مدارس آسیب پذیر از دیگر دستور کارهای  این نشست بود که مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی