تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مارس 2024 - 23:00
کد خبر : 26738

در اولین روز کاری سال نو با حضور مسئولان استانی:

کلنگ زنی و افتتاح ۵ فضای آموزشی  در شهرستان باشت

کلنگ زنی و افتتاح ۵ فضای آموزشی  در شهرستان باشت
آفتاب دنا : همزمان با اولین روز کاری سال نو ۵ فضای آموزشی در شهرستان باشت کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، در آیینی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش ،نوسازی مدارس و نماینده شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  ۳باب مدرسه خیر ساز و یک چمن مصنوعی در شهرستان باشت کلنگ زنی  و یک مدرسه ۸ کلاسه به بهره برداری رسید.

همچنین در این آیین دبستان حضرت  امام خمینی (ره ) ۸کلاسه  شهرستان باشت به مساحت ۳هزار متر مربع با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع و  اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان. نیز افتتاح و‌ در اختیار  آموزش و پرورش قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آیین کلنگ زنی این پروژه ها گفت: ۴۸۵مدرسه نا ایمن در سطح استان نیاز به بازسازی و تعمیر دارند که نیازمند مشارکت خیرین هستیم.

محمد جمالی با بیان اینکه فضای آموزشی نقش مهمی در ارتقا کیفیت فعالیتهای آموزشی و پرورشی دارد گفت: استاندارد سازی  فضاهای آموزشی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش است

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد نیز  در  آیین کلنگ زنی و افتتاح این پروژه ها گفت: ۳ باب مدرسه خیر ساز و یک چمن مصنوعی در شهرستان باشت با زیربنای هر کدام ۷۵ متر مربع و اعتبار ۲۸۰میلبارد ریال  کلنگ زنی شد که تا مهرماه ۱۴۰۳به بهره برداری خواهند رسید

 حسینی نیک بیان کرد : از ابتدای دولت مردمی ایران قوی تا کنون ۲۰۳فضای آموزشی ورزشی و فرهنگی با اعتبار ۸۰۰میلیارد تومان  به بهره برداری رسیده که۸۰درصد این  پروژه ها با مشارکت خیرین بوده است.

حسینی نیک  افزود: ۶۰پروژه  آموزشی در سطح  استان  در دست اجراست که پیش بینی می شود۴۲مدرسه. با ۱۱۸کلاس درس تا مهرماه  ۱۴۰۳  افتتاح و در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی اعتبار این پروژه ها. را ۱۰۰میلیارد  تومان عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی